Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
Wat mij wel verbaast, is dat er niets gedaan wordt met de locatie van ex Virus-Z1/Haunted House Of Madness achter Tuttankhamon. Ik had eigenlijk stiekem verwacht dat men ook wel zou uitpakken met het fonkelnieuwe Exotic World, waarvoor zowel de eerder genoemde locatie of het oude Skunkx station van pas kon komen. In realiteit is er zelfs geen scare zone in te vinden, vreemd ...
Inderdaad, hier had ik ook meer van verwacht. Eigenlijk hebben we 2 spookhuizen moeten afgeven om er 1 nieuwe voor in ruil te krijgen. Tenzij ze ons nog verrassen en plots toch nog met iets nieuws afkomen. Bij Haunted House of Madness was dit ook pas later bekend...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
Wat ik ook nog spijtig vind is dat Panic House 4D er wéér maar eens bijgehaald wordt. Misschien is het aanbod op gebied van enorm scary 4D films gewoon te klein?
Ik ben er zeker van dat er nog alternatieven zijn, zoals bvb. My Bloody Valentine of Friday the 13th (zie MPG). Bovendien betreur ik het dat er zelfs geen 2 films worden aangeboden: een happy halloween-variant tijdens 'Enjoy the Day' en een engere variant tijdens 'Fear the Night'