X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Op zich ben ik niet zo verrast door het nieuws van de flying coaster, maar wel door het feit dat ze de langste en de eerste met lancering openen! Of het nu Vekoma wordt of niet (want hier is toch nog nergens bevestiging van?), mij zal het niet zoveel uitmaken. PHL kennende zullen ze voor kwaliteit gaan, en dus zal de bouwer ook zijn uiterste best mogen doen! Bovendien vind ik Vekoma nog niet zo slecht... Python in Efteling gaat al zeer lang mee, en met de nieuwe treintjes vind ik die nog steeds comfortabel. Idem voor Speed of Sound in Walibi Holland, waarvan ik hoop dat WaBe en BWP deze ook snel zullen hanteren!

    Verder verwacht ik zoals sommigen hier al schreven een combinatie met deels darkride. Ik vermoed dat je over een fantasiewereld / stad zal vliegen, waarna de echte lancering zal plaatsvinden in een outdoorgedeelte als achtbaan.

    Daarnaast verwacht ik nog een tweetal kleinere attracties hierbij.

    En daarna... gaat het volgens mij richting Temple of the Nighthawk en Hollywood Tour. Beide attracties kunnen nu de drukte opvangen, maar eenmaal werktitel F.L.Y. opent, zullen deze volgen wegens niet meer passend in het park. Beide attracties zijn verouderd en stralen weinig ziel uit als je dat vergelijkt met de rest van het park. Ook qua thema komen deze niet terug in het park, terwijl de attracties in het China gedeelte dit wel doen.

  2. #2

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En daarna... gaat het volgens mij richting Temple of the Nighthawk en Hollywood Tour. Beide attracties kunnen nu de drukte opvangen, maar eenmaal werktitel F.L.Y. opent, zullen deze volgen wegens niet meer passend in het park. Beide attracties zijn verouderd en stralen weinig ziel uit als je dat vergelijkt met de rest van het park. Ook qua thema komen deze niet terug in het park, terwijl de attracties in het China gedeelte dit wel doen.
    Niet alleen vind ik het thema niet kloppen, ook lijkt dit deel van het park vaak het vuilst. Vorige maand was ik er, en het viel gewoon op hoe veel papiertjes er op de grond lagen in de wachtrij van TOTNH (in het uitbreidingsstuk die zelden opent vooral dan). Bovendien zie je hier wel enkel alcoholstiften-tags, terwijl dit eerder zeldzaam is in de andere delen van het park.

    China vindt ik al bij al nog meevallen. Het is een mooi themagebied, enkel zijn de attracties hier wat verouderd of slapjes. Al mag er wel iets gedaan worden aan het toegangsportaal van de ingang China. Dat zag er in april redelijk belabberd uit. (lees: grijze muur, plakkaten waar de letters vanaf vallen, slecht crowdmanagement, ...) Enkele aanpassingen en een flatride lossen dit misschien op.

  3. #3
    borisvdd
    Guest

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Niet alleen vind ik het thema niet kloppen, ook lijkt dit deel van het park vaak het vuilst. Vorige maand was ik er, en het viel gewoon op hoe veel papiertjes er op de grond lagen in de wachtrij van TOTNH (in het uitbreidingsstuk die zelden opent vooral dan). Bovendien zie je hier wel enkel alcoholstiften-tags, terwijl dit eerder zeldzaam is in de andere delen van het park.
    Er staat erg veel alcholstiften én gekras in het vernis in:
    - de wachtrij voor het mijntreintje
    - de wachtrij voor de rapids
    - de wachtrij voor de boomstammetjes
    - ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •