X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    De aankleding is leuk, maar qua aanbod ben ik niet echt warm gemaakt. Maar één (buis)glijbaan, geen wildwaterbaan, geen golfslagbad... Gewoon wat ronddobberen is al helemaal niets voor mij.

    Opvallend dat het park geen woodie wilde bouwen omdat ze niet 'Plopsa wilden imiteren', maar dan wel met dit afkomen...

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Maar één (buis)glijbaan
    Wie zegt dat het er maar één is? Dat staat er toch niet. Volgens mij komt er een soort van glijbaantoren, want ze spreken van meerdere glijbanen en ik denk dat die komt op het witte vlak waar nu 'work in progress' staat. Komt uit met de maquette waar je in die hoek deuren ziet die een doorgang naar een ander gebouw vormen.

  3. #3

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingtiger Bekijk Berichten
    Wie zegt dat het er maar één is? Dat staat er toch niet. Volgens mij komt er een soort van glijbaantoren, want ze spreken van meerdere glijbanen en ik denk dat die komt op het witte vlak waar nu 'work in progress' staat. Komt uit met de maquette waar je in die hoek deuren ziet die een doorgang naar een ander gebouw vormen.
    Ik krijg die indruk vanuit de maquette, aangezien ik maar één uitglijstrook kan vinden. Ik zou het in ieder geval raar vinden dat de andere uitglijstroken aan de andere kant van het zwembad liggen.

    Ook voor één glijbaan kan een glijbanentoren gebouwd worden natuurlijk, dat die er komt wisten we al van de eerder concepts.

    Met 'glijbanen' kunnen ze ook gewoon één buis en de bredere glijbaan bedoelen.

  4. #4

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik krijg die indruk vanuit de maquette, aangezien ik maar één uitglijstrook kan vinden. Ik zou het in ieder geval raar vinden dat de andere uitglijstroken aan de andere kant van het zwembad liggen.

    Ook voor één glijbaan kan een glijbanentoren gebouwd worden natuurlijk, dat die er komt wisten we al van de eerder concepts.

    Met 'glijbanen' kunnen ze ook gewoon één buis en de bredere glijbaan bedoelen.
    Kijk eens naar de reportage van VTM Nieuws, daar spreken ze echt van meerdere glijbanen hoor . Volgens mij komt het wel degelijk in een apart aangrenzend gebouw te liggen, is in Plopsaqua eigenlijk net hetzelfde voor de 3 grote glijbanen.

  5. #5

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingtiger Bekijk Berichten
    Kijk eens naar de reportage van VTM Nieuws, daar spreken ze echt van meerdere glijbanen hoor . Volgens mij komt het wel degelijk in een apart aangrenzend gebouw te liggen, is in Plopsaqua eigenlijk net hetzelfde voor de 3 grote glijbanen.
    Nogmaals: met meerdere glijbanen kunnen ze ook de brede glijbaan en de ene buisglijbaan bedoelen die ik vermeld . Dat zijn er tesamen ook twee en dus meerdere.

    Nu is dat linksonder op de maquette volgens mij toch zeker een uitglijstrook, maar ongeveer midden in de maquette is er precies nog één, dus misschien zijn er toch meerdere buisglijbanen.

  6. #6

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Nu is dat linksonder op de maquette volgens mij toch zeker een uitglijstrook, maar ongeveer midden in de maquette is er precies nog één, dus misschien zijn er toch meerdere buisglijbanen.
    (Ik denk dat je nu verwart met de in- of uitgang van de grot van de lazy river.) Oh, je bedoelt dat strookje onderaan. Met die trap ernaast zal dat inderdaad ook een glijbaanuitgang zijn denk ik.

    Nu, ik denk wel dat er sowieso meerdere buisglijbanen gaan komen gezien je op de concepts er ook al twee zag (één vertrekt links bovenaan en een beetje lager aan de rechterkant vertrekt een andere). Als je goed kijkt zijn er volgens mij zelfs drie (twee aan de rechterkant). Dus als ze nu ineens met maar één glijbaan zouden afkomen zou dat toch maar een teleurstelling zijn. Plus het feit dat ze in De Wereld van Bellewaerde ook al veel aandacht aan de glijbanen gaven en dat ze nu zeggen dat bedrijven ermee bezig zijn om het beste aanbod te kunnen doen... dat zal wel niet voor één glijbaan zijn.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 20-01-18 om 15:43.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •