X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 113

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Holiday Park] 2018

    Plopsafans zegt ook dat de attractie uniek word in Europa, maar in tayto park staat die.

    Jammer van de boottocht... Ik snap echt niet waarom Plopsa vind dat deze in de weg staat. Dit soort attracties is ideaal voor kinderen om echt in de fantasiewereld te verdwalen, maar Plopsa kiest steeds simpele molentjes boven een veel leukere Trackride... Ze mogen wat dat betreft een voorbeeld nemen aan Familyparkje Neusiedlersee en Paultons Park wat mij betreft.

  2. #2

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Jammer van de boottocht... Ik snap echt niet waarom Plopsa vind dat deze in de weg staat. Dit soort attracties is ideaal voor kinderen om echt in de fantasiewereld te verdwalen, maar Plopsa kiest steeds simpele molentjes boven een veel leukere Trackride... Ze mogen wat dat betreft een voorbeeld nemen aan Familyparkje Neusiedlersee en Paultons Park wat mij betreft.
    Volledig mee eens! Holiday Park barst echt van de molentjes. Dit jaar alleen al werden er twee nieuwe bijgeplaatst in de Beach-zone. Daarvoor kwam het gebied Airshow '71 met een Skyfly en 3 molens. Majaland staat ook vol met allerhande molentjes. Ik snap ook niet dat, als je al Magic Bikes en zo'n bloemenmolen hebt staan, dat je dan nog een interactieve carrousel wilt zetten als park.

    En dat een bootvaart dan moet verdwijnen, maakt het nog spijtiger. Dat is net een attractietype waarbij je als park onderscheidend kunt zijn en je bezoekers meenemen in een andere wereld. Niet dat ik Tabalugas Abenteuer zo geslaagd vond, maar ik vind het toch spijtig dat Plopsa schijnbaar geen waarde hecht aan dit soort attracties (wat je ook ziet aan de huidige staat van Burg Falkenstein, vind ik) en liever gaat voor standaardervaringen. Wel steeds mooi aangekleed, dat moet ik wel toegeven, maar ik blijf toch op mijn honger zitten.

  3. #3

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Volledig mee eens! Holiday Park barst echt van de molentjes. Dit jaar alleen al werden er twee nieuwe bijgeplaatst in de Beach-zone. Daarvoor kwam het gebied Airshow '71 met een Skyfly en 3 molens. Majaland staat ook vol met allerhande molentjes. Ik snap ook niet dat, als je al Magic Bikes en zo'n bloemenmolen hebt staan, dat je dan nog een interactieve carrousel wilt zetten als park.
    Eigenlijk heel simpel, deze molentjes komen in het indoor gebied, dat men ook afzonderlijk kan openen in de winter.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •