Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Jammer van de boottocht... Ik snap echt niet waarom Plopsa vind dat deze in de weg staat. Dit soort attracties is ideaal voor kinderen om echt in de fantasiewereld te verdwalen, maar Plopsa kiest steeds simpele molentjes boven een veel leukere Trackride... Ze mogen wat dat betreft een voorbeeld nemen aan Familyparkje Neusiedlersee en Paultons Park wat mij betreft.
Volledig mee eens! Holiday Park barst echt van de molentjes. Dit jaar alleen al werden er twee nieuwe bijgeplaatst in de Beach-zone. Daarvoor kwam het gebied Airshow '71 met een Skyfly en 3 molens. Majaland staat ook vol met allerhande molentjes. Ik snap ook niet dat, als je al Magic Bikes en zo'n bloemenmolen hebt staan, dat je dan nog een interactieve carrousel wilt zetten als park.

En dat een bootvaart dan moet verdwijnen, maakt het nog spijtiger. Dat is net een attractietype waarbij je als park onderscheidend kunt zijn en je bezoekers meenemen in een andere wereld. Niet dat ik Tabalugas Abenteuer zo geslaagd vond, maar ik vind het toch spijtig dat Plopsa schijnbaar geen waarde hecht aan dit soort attracties (wat je ook ziet aan de huidige staat van Burg Falkenstein, vind ik) en liever gaat voor standaardervaringen. Wel steeds mooi aangekleed, dat moet ik wel toegeven, maar ik blijf toch op mijn honger zitten.