X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 16 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 304
  1. #141

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En wat als... die metro-ingang ook een Fastpass-ingang wordt?
    Lijkt me wel heel vreemd om die twee zo ver uit elkaar te leggen.
    Misschien moeten we omgekeerd denken en wordt het de uitgang van de (VR-)attractie?

    Als ik trouwens de concept-art van de andere kant bekijk zie ik daar ook nog twee ingangen staan. 1 onder de grote blauwe boog en 1 onder de Moulin Rouge. Of zie ik dat nu verkeerd?
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  2. #142

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Nu zie ik de foto ook, sorry. Was een domme vraag.
    Dat is zeker geen domme vraag. Het is gewoon wat misleidend met die nieuwe gevels.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  3. #143

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Lijkt me wel heel vreemd om die twee zo ver uit elkaar te leggen.
    Misschien moeten we omgekeerd denken en wordt het de uitgang van de (VR-)attractie?

    Als ik trouwens de concept-art van de andere kant bekijk zie ik daar ook nog twee ingangen staan. 1 onder de grote blauwe boog en 1 onder de Moulin Rouge. Of zie ik dat nu verkeerd?
    Nu je het zegt! Dat ding heeft opeens te veel ingangen x)

  4. #144

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    De grootste ingang (die met de blauwe boog en maan vanboven) verwacht ik als de hoofdingang omdat die het grootst is en centraal staat tov het plein. Die Moulin Rouge-facade lijkt me een soort thema-souvenirwinkeltje te worden. Speculaties...
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #145

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Ik denk eigenlijk dat de moulin rouge wel de ingang wordt (gezien groot de naam er boven staat) en dat die grote blauwe poort helemaal geen ingang is, maar gewoon een inkijk op de wachtrij. Het lijkt in elk geval er op dat er nog een hek voor die blauwe poort staat.

    De ingang van de darkride moge duidelijk zijn en die van de VR ervaring ook.

    Blijft enkel nog die zogenaamde VIP ingang. Een uitgang lijkt daarvoor het meest logische, al vind ik het ergens wel vreemd dat er dan VIP boven zou staan, al is het zeker niet de eerste keer dat een Uitgang ook als fastpass ingang (of iets dergelijks) dient.

  6. #146

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Aan de rand van de concept art (aan de rechterzijde) zie je nog een flard van iets dat een variatie lijkt te zijn op die centrale toegangspoort met grote boog. Ik zou het zelf het meest logisch vinden als je via de centrale boog-toeganspoort binnen gaat en je dan in dat duplicaat aan de rechterzijde buitenkomt via een souvenirwinkel. Of het Moulin Rouge stuk dan deel van de wachtrij wordt of deel van de souvenirwinkel laat ik dan in het midden.

  7. #147

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    We hebben uitsluitsel wat betreft de ingang van Eurosat - CanCan Coaster:

    Laatst gewijzigd door yelle8; 12-01-18 om 19:11.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #148

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Geen idee wat er staat, maar het ziet er als een foutmelding uit:

    Het thema van de nieuwe Eurosat is gebaseerd op het nachtleven zoals zich dat sinds 1889 afspeelt in de Moulin Rouge en waar nog steeds de linedance 'cancan' wordt opgevoerd. Voortaan vormt een replica van de gevel van het bekende variététheater in de wijk Montmartre de ingang van (n)achtbaan Eurosat - CanCan Coaster.
    zo staat het op de Nederlandse facebook van EP

    Nu blijft natuurlijk nog de vraag waar de rest van de doorgangen voor zijn. Naast de ingang van Coastiality zit ook nog een trap, maar ik denk dat iedereen er van uit gaat dat dat gewoon een nooduitgang is

  9. #149

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    En hier zal de ingang zijn voor de VR-beleving.



    Bron: Twitter van Europa Park.

  10. #150

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Den Este Bekijk Berichten
    En hier zal de ingang zijn voor de VR-beleving.
    Pssst... Pagina 6.

  11. #151

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Een paar nieuwe concepts:

    Vernieuwing facade variete theater:



    Nieuw Flammkuche horecapunt:


    Bron: http://eprust.free.fr/

  12. #152

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Wel een slimme zet om rond hun nieuw waterpark een musical op te zetten in EP. Zo worden de mensen die er nog niet van op de hoogte zijn of er nog niet meteen warm voor lopen er op die manier nog eens op gewezen.

  13. #153

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Amai, de lijst met nieuwigheden begint al goed aan te dikken dit jaar! Ondanks dat het vooral uitkijken is naar volgend jaar, vind ik het dit jaar toch ook meer de moeite worden!

  14. #154

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    En er wordt nog op meer plaatsen gewerkt: de thematisering van de log flume wordt opgefrist en Wodan krijgt een retracking.



    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #155

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Was dit nodig om een retracking te doen Wodan was toch niet ruw.(ok misschien was het ruwer dan in de eerste jaren).. Of doen ze het uit voorzorg?
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 30-01-18 om 18:15.

  16. #156

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Was dit nodig om een retracking te doen Wodan was toch niet ruw.(ok misschien was het ruwer dat in de eerste jaren).. Of doen ze het uit voorzorg?
    Als je een woodie niet wilt laten vervallen, dan is daar continu werk aan. En zeker EP kennende zal dat gewoon frequent gepland onderhoud zijn.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  17. #157

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Ok, Das waar. Das toch één lang werk? of zijn ze in andere parken zoo traag? Ik weet dat EP streeft naar perfectie maar na 6 jaar al een retracking doen?

  18. #158

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ok, Das waar. Das toch één lang werk? of zijn ze in andere parken zoo traag? Ik weet dat EP streeft naar perfectie maar na 6 jaar al een retracking doen?
    Elke woodie heeft dat na zes à zeven jaar nodig.

  19. #159

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Elke woodie heeft dat na zes à zeven jaar nodig.
    Wist ik niet, bedankt om me slimmer te maken

  20. #160

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Ik merkte vorog jaar toch ook dat Wodan ruwer was dan anders. Niet dat het een rammelbak is, integendeel, maar hij trilde toch iets meer dan vroeger.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •