X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Heb voor m'n zoon eens een PPT gemaakt over rollercoasters van +/- anderhalf uur. Ik had er videootje in van zo'n antieke steeple-chase-paardencoaster uit de USA. Het hangt er vanaf waar je nadruk op legt: het historische (Napoleon in Rusland), het technische (G-krachten), de marketing, constructeurs, ...

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Heb voor m'n zoon eens een PPT gemaakt over rollercoasters van +/- anderhalf uur. Ik had er videootje in van zo'n antieke steeple-chase-paardencoaster uit de USA. Het hangt er vanaf waar je nadruk op legt: het historische (Napoleon in Rusland), het technische (G-krachten), de marketing, constructeurs, ...
    De PPT mag maar maximum 10 minuten lang zijn, dus heb ik gekozen voor een beetje van alles te doen. Er zit een klein geschiedenis in van achtbanen en pretparken. Verschil pretpark en themapark, pay per ride of één toegangsprijs, verschillende soorten achtbanen, records en coastercount (omdat de leerkracht graag wil weten wat dat is).

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    De PPT mag maar maximum 10 minuten lang zijn, dus heb ik gekozen voor een beetje van alles te doen. Er zit een klein geschiedenis in van achtbanen en pretparken. Verschil pretpark en themapark, pay per ride of één toegangsprijs, verschillende soorten achtbanen, records en coastercount (omdat de leerkracht graag wil weten wat dat is).
    Mag je achteraf altijd eens posten of sturen, wat mij betreft!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •