X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 198

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!


  2. #2

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Deze actie, die loopt tot en met 31 oktober, telt enkel bij online aankoop. Vandaag in het park mensen tegen gekomen die, zonder weten van, drie funcards aan de infobalie hadden gekocht en dan ook geen vierde gratis kregen. De kassabediende had hen ook niet op de hoogte gebracht van de actie en het voordeel dat ze konden doen.

  3. #3

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    De kassabediende had hen ook niet op de hoogte gebracht van de actie en het voordeel dat ze konden doen.

    Het is dan ook hun taak niet om mensen op de hoogte te brengen van kortingen he.

  4. #4

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Het is dan ook hun taak niet om mensen op de hoogte te brengen van kortingen he.
    Het is inderdaad hun taak niet. Maar moest ik daar gestaan hebben, zou ik het hen toch gewoon eens meegedeeld hebben. Uit klantvriendelijkheid. Nu voelden die mensen zich bekocht en zijn met 'hun haar recht' terug gegaan naar de infobalie om meer uitleg. En dan pas kregen ze te horen van het voordeel dat ze zijn mislopen door niet online te kopen. Naar mijn bescheiden mening is er daar toch wel iets niet fair rond dat onderscheid tussen voorverkoop online en kopen aan de kassa.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •