X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Uiteraard is het 'niet passen in het themagebied' de marketingreden. Wat staat Typhoon dan nog in het park te doen trouwens?

    Als er in Bobbejaanland een nieuwe attractie komt, moet er steevast een attractie verwijderd worden, dat is altijd al zo geweest onder PR. Om toch een beetje de personeelskosten onder controle te houden.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Wat staat Typhoon dan nog in het park te doen trouwens?
    Typhoon heeft nooit in een themazone gestaan. Pas vanaf volgend jaar is dat wel zo, ik ben even benieuwd wat ze ermee gaan doen. Goed mogelijk dat het niks wordt, maar dit is speculatie gebaseerd op het verleden, dus hou je uitspraak gewoon voor wanneer het gebied af is. (klinkt nogal streng dus even tussen haakjes, niet slecht bedoeld hoor. ) En o ja, Typhoon was vorig jaar toch de beste achtbaan van België?

    Ik zie dat tijdens het typen van mijn reactie Earlyspencer het ook over Typhoon heeft gehad en zoals hij zegt: bij veel bezoekers trekt hij wel nog de aandacht, en het is ook niet dat hij op drukke dagen geen lange wachtrij heeft. Wij waarderen hem standaard al minder omdat we weten wat er vroeger stond, het overgrote deel van de 'gewone' bezoekers weet dit bijvoorbeeld al niet. Lang geleden heb ik in het Nieuwsblad eens een achtbaanvergelijking gezien door een reporter en daar stond Typhoon als ik het me goed herinner op plaats 2 achter Anubis met een klein verschil. Die reporter was ook geen pretparkfan zoals wij maar een gewone mens. Dus het is niet omdat wij het lachwekkend vinden dat Typhoon tot beste achtbaan van België wordt verkozen dat de gewone bezoekers dat niet effectief kunnen vinden... Ik ga nu niet zeggen dat het echt zo is, maar ik heb dit argument nog bijzonder weinig gelezen en het kan wel gewoon hé...

    En trouwens. Ik dacht dat Bobbejaanland alleen maar negatieve reacties kreeg op hun social media? Hoe zou het winnen van Typhoon dan ineens het resultaat van hun grote online fanbase zijn? Zo zie je maar dat dat ook allemaal maar een momentopname is. Akkoord, wel een momentopname van verschillende momenten die frequenter voorkomen dan bij andere parken... Maar toch.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Als er in Bobbejaanland een nieuwe attractie komt, moet er steevast een attractie verwijderd worden, dat is altijd al zo geweest onder PR.
    Ik probeer ook maar positief te denken over het park hoor. Heel goed mogelijk dat dit de reden is want in het verleden is het inderdaad steeds zo geweest, zelfs zonder nieuwe attracties werden er weggehaald. Bijvoorbeeld Desperado City of Fly Away heb ik zelf nooit gedaan wat ik jammer vind, die betonvlakte links van Speedy Bob trekt gewoon op niks, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dat is nu wel genoeg gezegd vind ik, met de nieuwe directeur heb ikzelf toch weer goeie hoop dat het een andere kant opgaat. De laatste jaren vind ik het park er zeker weer op vooruitgegaan.

    Zie het eens anders: volgens mij doet het huidige Bobbejaanland heel erg hun best binnen de beperkte mogelijkheden die het van PR krijgt. Die beperkte mogelijkheden zijn een feit maar PR is niet diegene die het park rechtstreeks runt, daar zit nog een belangrijke schakel tussen met nu misschien eindelijk wel de juiste mensen... Dit is het grootste project onder de nieuwe directeur tot nu toe. Laat ons gewoon hoopvol zijn, niet té veel verwachten, zien wat er komt en dan pas weer op het bestuur beginnen kappen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •