X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    We zullen zien wat de toekomst brengt, maar wij waren even aan het kijken om naar Disneyland te gaan komend weekend, maar vinden het onbetaalbaar. Concreet heb ik het even opgezocht om te gaan van zondag t.e.m. dinsdag. In totaal dus 2 nachten, en 3 dagen. Als ik hiervoor koos, was ik al min. 700 euro kwijt. Ook in de partnerhotels was dit niet veel goedkoper.

    Als ik daarna even opzocht via Trivago of Booking, kwam ik nog op veel te dure prijzen uit. Zelf was ik van plan om op zondag door te gaan, maar nog geen parken te bezoeken. We zouden dan naar Val d'Europ geweest zijn, met SEA LIFE, La Vallée Village en evt. nog Disney Village. Maandag ging ik dan Disneyland Park bezoeken en dinsdag Walt Disney Studios. Daarna terug naar huis rijden. Maar opnieuw waren we min. 300 euro kwijt. En dat heb ik er echt niet voor over...

  2. #2

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    We zullen zien wat de toekomst brengt, maar wij waren even aan het kijken om naar Disneyland te gaan komend weekend, maar vinden het onbetaalbaar. Concreet heb ik het even opgezocht om te gaan van zondag t.e.m. dinsdag. In totaal dus 2 nachten, en 3 dagen. Als ik hiervoor koos, was ik al min. 700 euro kwijt. Ook in de partnerhotels was dit niet veel goedkoper.

    Als ik daarna even opzocht via Trivago of Booking, kwam ik nog op veel te dure prijzen uit. Zelf was ik van plan om op zondag door te gaan, maar nog geen parken te bezoeken. We zouden dan naar Val d'Europ geweest zijn, met SEA LIFE, La Vallée Village en evt. nog Disney Village. Maandag ging ik dan Disneyland Park bezoeken en dinsdag Walt Disney Studios. Daarna terug naar huis rijden. Maar opnieuw waren we min. 300 euro kwijt. En dat heb ik er echt niet voor over...
    Tja hoogseizoen. Nu zitten die hotels afgeladen vol! Iedere keer als ik overnacht heb in de partnerhotels heeft het mij maximaal 80€ per nacht gekost. ingang in het park enzo hebk een AP voor dusja...

  3. #3

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    We zullen zien wat de toekomst brengt, maar wij waren even aan het kijken om naar Disneyland te gaan komend weekend, maar vinden het onbetaalbaar.
    Goh, je zal mij nooit horen zeggen dat Disney goedkoop is. Maar als je het vergelijk maakt met de concurrentie vind ik niet dat ze buiten hun categorie prijzen.

    Voorbeeld voor een 1 nacht met 2 volwassenen en 2 kinderen + 2 dagenkaart van 17 op 18 december (voor hoogseizoen kon ik Europa Park en Phantasialand niet meer vergelijken wegens volzet):

    - El Andaluz, Europa park **** = €522
    - Newport Bay Club, Disneyland Paris **** = €442
    - Efteling Hotel **** = €371
    - Ling Bao **** Phantasialand = €553

    Wil je blijven slapen in een onsite hotel ben je gewoon veel geld kwijt. Ongeacht of het Disney is of een ander park. En dan blijkt Disney niet eens de duurste te zijn.
    Laatst gewijzigd door T-Bô; 03-07-18 om 11:01.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •