X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Heb jij ooit in het openbaar de slappe lach gekregen op een moment dat het eigenlijk niet zo handig of gepast was?
    Ja, op het trouwfeest van mijn neef. Die had een 'rent-a-priest' geboekt voor de viering, die plaatsvond op de binnentuin van een kasteeltje. Dit was een op-en-top West-vlaming en daar beide families uit Oost-Vlaanderen kwamen waren er veel oudere genodigden die opeens onthust waren na het horen van de woorden 'H(g)eilige geest' Dit was mede door problemen met de microfoon waardoor ongeveer de helft van de tijd de spraak wegviel, met als grappigste resultaat: 'Ik wens jullie ... (een leven zonder) ... tegenslag.

    Na drie kwart van de dienst ben ik weggelopen met het excuus dat ik naar het toilet moest, maar eigenlijk had ik echt bijna in mijn broek gedaan van het lachen

    Next one: Ben je ooit zo goed behandeld geweest door vreemden dat je je schuldig voelde dat je dat tot dan zelf nooit had gedaan?
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 10-10-18 om 21:07.

  2. #2

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Next one: Ben je ooit zo goed behandeld geweest door vreemden dat je je schuldig voelde dat je dat tot dan zelf nooit had gedaan?
    Nee, een echt concreet voorbeeld van deze situatie kan ik me helaas niet meteen herinneren.

    Ben jij ooit van mening geweest dat het tijdens de wintermaanden te stil is op dit forum?
    Once you sit back, you never go back.

  3. #3

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Nee, een echt concreet voorbeeld van deze situatie kan ik me helaas niet meteen herinneren.

    Ben jij ooit van mening geweest dat het tijdens de wintermaanden te stil is op dit forum?
    Zeker en vast!

    Ben je ooit al wel eens wezen wildplassen? (vanmorgend nog iemand gepasseerd die in het midden van de gang onderaan de roltrap naar de metro op de Keyserlei stond te plassen, honderd meter van een publiek toilet, vandaar).

  4. #4

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Zeker en vast!
    En uiteraard was dit als subtiele hint bedoeld voor alle forumleden

    Wildplassen heb ik al zeer vaak gedaan, maar dan enkel op een sociaal aanvaardbare manier: in de vrije natuur, uit het zich van passanten en niet in iemands tuin. Als postbode kom ik vaak in buitenwijken zonder publiek toilet en onze vakanties zijn meestal wandelvakanties in bosgebied. 'Ervaring' genoeg dus maar iets zoals Ignace hierboven omschrijft is gewoon vies en zou ik zelf nooit doen.
    (Tip: een maïsveld is verreweg de beste locatie )

    Heb jij ooit aan een stakingspiket gestaan?
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •