Neen, denk het niet. Hoe 'goed' Six Flags anno 2018 is, bij het keren van het millennium gaf de groep meer geld uit dan dat ze hadden. Hun ambities waren té groot en ze wouden overdrijven in vanalles en nog wat. Niet gek dat, na de verkoop van de Europese parken, er enkele van hun parken halsoverkop zijn gegaan (en gewoon botweg gesloten zijn om jaren te roesten). Ik denk dat als Six Flags destijds niet de drastische keuze heeft gemaakt om verschillende van hun parken te sluiten en/of te verkopen, de groep er nu niet zo sterk voor zou staan zoals zij nu zijn. Ze zijn kort na dat hele financiële debacle zelfs failliet verklaard, maar het is de doorstart geweest voor een kleinere doch gezondere parkengroep. Als de Europese tak nog had bestaan, vrees ik dat de parken in slechtere staat/minder attracties verkocht is geweest aan een andere partij dan nu het geval was.

Toch blijft ik uiteraard benieuwd wat er dan zo anders zal geweest zijn. Vooral hun Six Flags park in Ohio heeft mij altijd wel geïntigreerd...