X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Dat zie ik hier niet echt tot een probleem komen. Waar ik wel voor vrees is dat er in of na de zomer terug een hoop ziekenhuisopnames gaan zien van personen die geen vaccin willen. Die gaan er ongetwijfeld zijn eens de samenleving terug open gaat en valt wat mij betreft onder 'eigen schuld, dikke bult'. Eens de vaccinatiecampagne voorbij is, is het eigen risico als je zwaar ziek wordt vind ik. Geen nieuwe maatregelen dus in zo'n gevallen en ook geen niet-essentiële zorg gaan uitstellen om groepen personen die geen vaccin willen voorrang te geven in de ziekenhuizen.
    Ben ik het volledig mee eens, ik vind het zelfs jammer dat vaccinatie niet gewoon verplicht wordt. Poliovaccinatie is ook verplicht (voor kinderen) dus ik zie niet in waarom de overheid zoiets niet zou mogen opleggen. Ik hoop echt dat pretparken - en veel andere bedrijven - een vaccinatiebewijs gaan eisen om toegang te krijgen. Natuurlijk eenmaal de vaccinatiegraad hoog genoeg ligt. Dan ga je natuurlijk ook onrechtstreeks mensen dwingen om zich te vaccineren, al valt het natuurlijk nog te zien in onze kapitalistisch systeem hoeveel bedrijven eerder voor het geld van antivaxxers gaan kiezen...

  2. #2

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ben ik het volledig mee eens, ik vind het zelfs jammer dat vaccinatie niet gewoon verplicht wordt. Poliovaccinatie is ook verplicht (voor kinderen) dus ik zie niet in waarom de overheid zoiets niet zou mogen opleggen. Ik hoop echt dat pretparken - en veel andere bedrijven - een vaccinatiebewijs gaan eisen om toegang te krijgen. Natuurlijk eenmaal de vaccinatiegraad hoog genoeg ligt. Dan ga je natuurlijk ook onrechtstreeks mensen dwingen om zich te vaccineren, al valt het natuurlijk nog te zien in onze kapitalistisch systeem hoeveel bedrijven eerder voor het geld van antivaxxers gaan kiezen...
    Dat zal vooral afhangen van de algemene mentaliteit.

    De groep anti-vaxxers is kleiner dan de groep die wél verstand heeft. Als echter die grotere groep zich gaat storen aan anti-vaxxers en daardoor zich niet (meer) veilig voelen, dan verlies je als bedrijf daar meer geld aan.

    Daarnaast heb je nog altijd een groep van mensen die simpelweg niet gevaccineerd kunnen worden om medische redenen. Dus voor hun is er ALTIJD een risico. Genoeg risico dat ze druk kunnen uitoefenen op bedrijven om een vaccinatie te eisen. Je zit inmiddels ook al steeds meer kleuterscholen die kinderen weigeren als ze niet gevaccineerd zijn en die krijgen juist veel respect daarvoor.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •