X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Die wissel in Mystery Castle was de afgelopen twee jaar ook zo. Goed dat ze het doorzetten, dan weet ik wanneer de attractie te doen (nog beter zou zijn als ze gewoon de hele dag het lange programma zouden gebruiken natuurlijk).

    Wel jammer dat er in het openingsweekend al twee attracties gesloten blijven. Wellicht iets mis gegaan met de Tüv? Of toch bij het draaien met publiek een storing opgetreden? Ik hoop dat ze het snel fixen.

    Opvallend: River Quest is precies gerenoveerd, maar niet echt vernieuwd,
    Wat bedoel je precies met "Vernieuwd"?

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wel jammer dat er in het openingsweekend al twee attracties gesloten blijven. Wellicht iets mis gegaan met de Tüv? Of toch bij het draaien met publiek een storing opgetreden? Ik hoop dat ze het snel fixen.
    De Talocan heeft de hele dag staan leeg draaien, zonder muziek en effecten maar wel telkens het volledig programma denk ik.. Ik heb er nu ook niet de hele dag op staan kijken natuurlijk ;-)

    Bij Winja's Force stonden de karretjes gewoon in het station stil te staan, fear draaide wel gewoon. 45 min aanschuiven vind ik meer dan genoeg om beide track's te openen dus ik veronderstel inderdaad ergens een probleempje .. Alhoewel het wachttijd scherm zei slechts 25min aanschuiven... maar daar zaten ze dus echt wel ver naast.

    Wat bedoel je precies met "Vernieuwd"?
    Bij River Quest zag alles er heel netjes uit, dus daarmee wel gerenoveerd. Ik dacht echter dat ze echt nieuwe elementen gingen toevoegen in de decoratie, maar die zijn me dan toch niet opgevallen.


    Trouwens: Opvallende vaststelling: Eindelijk een app en hij werkte goed. Vanaf 13u zelfs echt goed.Daarvoor kreeg ik geen updates over wachttijden maar vanaf 13u wel... leuk voor nieuwelingen in het park (Zoals we er twee bij hadden)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •