X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 131

Onderwerp: [Efteling] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2018

    Afgelopen woensdag voor het eerst in > 365 dagen nog eens geëftelingd. Zonnig en dus iets drukker dan op een doordeweekse dag te verwachten is.

    Python was niet te reserveren (ik zie nergens een resevatieknop op de app, ter plaatse en met 4G en 'mijn locatie' op actief). En de schermen van de 2 ticket-boots waren wel opgelicht maar gaven geen krimp. En geen operator in de buurt. Dus was het 'gewoon' aanschuiven via de ingangspoorten waar je normaal je reservatie moet tonen.

    Kort na de middag: 2 treinen in bedrijf op deze vernieuwde slang en ... verplicht aangewezen plaatsen in het station. Krijg nou tieten! Niet dat ik Python als een coaster-type ervaar waar je voor- dan wel achteraan een totaal andere beleving hebt, maar ik zit wel graag vooraan in een wagentje met m'n 8-jarige ernaast. Nu moesten we dus verplicht midden in de trein en op de achterste tweezit van een wagentje. Later op de avond: maar één trein, waardoor het wachten in een kalmer park langer duurde en ... vrije keuze in het station.

    Bij JeDD waar het nooit > 10 min. wachten was, waren er gelukkig geen plaatsaanwijzende operatoren. zijn ze daarvan afgestapt of doen ze dat nog bij mer drukte?

    BTW Python2.0 vond ik minder schudden, vooral in de laatste (360°) bocht. Jammer dat het kale statio en dito wachtrij geen upgrade hebben gekregen.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Bij JeDD waar het nooit > 10 min. wachten was, waren er gelukkig geen plaatsaanwijzende operatoren. zijn ze daarvan afgestapt of doen ze dat nog bij mer drukte?
    Voor zover ik weet doen ze het hier enkel bij drukte.

  3. #3

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Later op de avond: maar één trein, waardoor het wachten in een kalmer park langer duurde en ... vrije keuze in het station.
    Daar krijg ik het dus van he. Treinen van een achtbaan afhalen terwijl het park open is. Ik weet niet hoe lang de rij met 2 treinen was, neem een minuut of 10. Die trein eraf halen kost al gauw 10-15 minuten en de wachttijd loopt ondertussen verder op. Nooit of te nooit krijg je die rij nog weggewerkt. Wij hebben dat eens met Joris en de Draak gehad. 10 minuten rij met 2 treinen, ze halen er een trein af en de wachtrij is nooit meer onder de 40 minuten geraakt. Compleet belachelijk is dit en voor mij 1 van de redenen waarom ik de Efteling als zogezegd Europees toppark nooit serieus zal nemen. Dit is toch je bezoekers uitlachen waar ze zelf bij staan?

  4. #4

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    ik zit wel graag vooraan in een wagentje met m'n 8-jarige ernaast. Nu moesten we dus verplicht midden in de trein en op de achterste tweezit van een wagentje.
    Is er een reden waarom je de voorste tweezit van een wagentje verkiest? Bij sommige banen heb ik ook een voorkeur (wegens extra handvatten of verschillen in beenruimte) maar bij Python kan ik me zelf niet direct zoiets herinneren.
    Once you sit back, you never go back.

  5. #5

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Is er een reden waarom je de voorste tweezit van een wagentje verkiest? Bij sommige banen heb ik ook een voorkeur (wegens extra handvatten of verschillen in beenruimte) maar bij Python kan ik me zelf niet direct zoiets herinneren.
    Zicht (voor de kinderen). Intamin en sommige andere constructeurs verstaan al langer de kunst om de 2e (en eventueel de 3e) rij van karretjes te verhogen, bij (oudere) Vekoma's is dat meestal niet het geval.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •