X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    En vandaag lees ik reclame dat klanten 10% korting krijgen in de restaurants... En dan daarna de dikzakken wegen voor ze in een attractie mogen. Dat park is de titel "Aldi van de pretparken" helemaal waard. Met dit verschil dat je bij Aldi nog wel kwaliteit kunt ontdekken soms.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    En vandaag lees ik reclame dat klanten 10% korting krijgen in de restaurants... En dan daarna de dikzakken wegen voor ze in een attractie mogen. Dat park is de titel "Aldi van de pretparken" helemaal waard. Met dit verschil dat je bij Aldi nog wel kwaliteit kunt ontdekken soms.
    Zou het misschien voor één keer mogelijk zijn om respectvolle posts neer te pennen? Niet iedereen hier is gediend met jou gebruik van de term 'dikzak'. Ik ben niet corpulent, nog mollig, nog dik, maar ik kan mij voorstellen dat sommige leden of lezers aanstoot nemen aan uw onbeleefde gedrag!

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    En vandaag lees ik reclame dat klanten 10% korting krijgen in de restaurants... En dan daarna de dikzakken wegen voor ze in een attractie mogen. Dat park is de titel "Aldi van de pretparken" helemaal waard. Met dit verschil dat je bij Aldi nog wel kwaliteit kunt ontdekken soms.
    Wat een belachelijke opmerking. Als je geen waardevolle en beleefde bijdragen kunt leveren is het misschien beter om gewoon niet te posten. Wat wil je insinueren, dat BJL moedwillig haar bezoekers wil vetmesten zodat ze daarna belachelijk gemaakt moeten worden in het opstapstation van een attractie? Get your stuff together.

  4. 18-06-18, 10:07


  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Ik ben nergens onbeleefd. "Dikzak" staat gewoon in het woordenboek.
    Wat heeft een woordenboek hier mee te maken? Jouw taalgebruik was in die post onbeleefd, want verschillende mensen storen zich hier aan. Dat je jezelf dan nog probeert goed te praten is al helemaal fout en zorgt ervoor dat het lijkt dat je helemaal geen spijtbesef over je daden en de gevolgen daarvan. Daarnaast lijkt het ook alsof je helemaal geen constructieve bijdrage kan geven tot dit gesprek, want de focus ligt op het schofferen van anderen ipv je nuttige bijdrage. En tot slot is dit al niet de eerste keer dat er iemand iets dergelijk zegt tegen jou, wat dus getuigt van heel weinig respect voor andermans mening.

    Gelieve in het vervolg hier aan te denken en te focussen op een nuttige bijdrage tot de discussie, waarbij je taalgebruik aanvaardbaar voor iedereen is. Respect voor je mening dien je af te dwingen door ze op een respectvolle manier te brengen.



    Soit: BJL heeft weer eens het nieuws gehaald. Op zich begrijp ik het park wel, al is de manier waarop echt wel onhandig. Zoals boris zegt, een voorsoorteervak zou ideaal zijn om dit te doen zonder de mensen voor schut te zetten. Ik vraag me wel af waarom ze opeens met zo'n striktere richtlijnen komen, halverwege het seizoen...
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 18-06-18 om 10:36.

  6. #6

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik vraag me wel af waarom ze opeens met zo'n striktere richtlijnen komen, halverwege het seizoen...
    Waar staat er dat ze nu pas met die richtlijn komen? Het is Looopings die dit heeft ontdekt en vervolgens bekendgemaakt he, mogelijks was dit al (minstens) het hele seizoen dat die weegschalen er waren.

  7. #7

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Waar staat er dat ze nu pas met die richtlijn komen? Het is Looopings die dit heeft ontdekt en vervolgens bekendgemaakt he, mogelijks was dit al (minstens) het hele seizoen dat die weegschalen er waren.
    Ik heb ergens gelezen (vind de bron niet meteen terug) dat een recent ongeval door een te zwaar geladen bootje in een Spaans park van PR aan de oorzaak lag van de sterkere opvoering van deze veiligheidsmaatregel in de PR parken.

  8. #8

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Tja, ze moeten het geld voor die weegschalen ergens halen...

    Nee, dit is geen goede evolutie. Een van de weinig attracties waar ze volop inzetten op beleving gaan ze downgraden. Hoe kan dit park binnen 5 jaar nog optornen tegen Walibi, Toverland, Phantasialand en Efteling? Beleving is voor parken de toekomst, en wat doet BJL? Juist, schrappen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •