X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Andre, het maakt me niet uit of Plopsa succesvol is vanwege IP of niet. Feit is wel dat ze dat zijn en dat het in mijn ogen dom is om als Bellewaerde zijnde dezelfde doelgroep aan te proberen boren.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Andre, het maakt me niet uit of Plopsa succesvol is vanwege IP of niet. Feit is wel dat ze dat zijn en dat het in mijn ogen dom is om als Bellewaerde zijnde dezelfde doelgroep aan te proberen boren.
    Ahzo.. ik dacht dat je er op doelde dat Plopsa een voorbeeld was. Echter kun je zo een park niet zomaar als voorbeeld gebruiken zonder ook beschikking over een IP te hebben. De kans is namelijk klein dat hetzelfde aanbod zonder IP gaat werken.

    Als je het hebt over juist uit de markt blijven, dan heb je een punt. Echter denk ik wel dat Plopsa gemiddeld genomen op een jongere doelgroep mikt dan Bellewaerde. Families blijven met uistek de beste doelgroep voor een park en daar kunnen beiden parken op zich prima op teren, zo lang ze maar genoeg verschil weten te bieden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •