X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 210

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als dit een op zich staande attractie was sprong ik een gat in de lucht...
    Het staat toch als een tang op een varken om aan de overkant van het kasteel een jungle uit de krijttijd te hebben?
    Ook al is het vandaag geen complimenten-dag: ik denk niet dat ik het beter kan verwoorden, freak!

    Volgens 0-0-0 kost dit gepimp € 5 mln. Ik ga er vanuit dat het rit-systeem hetzelfde blijft en de capaciteit niemendal verhoogt. Misschien is dàt wel de bindende factor tussen al die attracties en would-be zones: de hopeloze capaciteit.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Volgens 0-0-0 kost dit gepimp € 5 mln. Ik ga er vanuit dat het rit-systeem hetzelfde blijft en de capaciteit niemendal verhoogt. Misschien is dàt wel de bindende factor tussen al die attracties en would-be zones: de hopeloze capaciteit.

    Buiten wat herstellingen en vervangingen van sommige stukken is er dan ook niks mis met het ritsysteem. Qua capaciteit is het één van de beste, misschien wel de beste, attractie van het park. Je staat daar nooit echt stil, al schatten veel mensen de wachtrij negatief in vanwege de lengte.


    Ik was vrij kwaad toen ik het hoorde. Sorry maar hoe mooi de concept arts er uitzien, hoe ondoordacht is het ook... Je hebt langs één kant een middeleeuws kasteel, langs de ander kant een Zwitsers dorpje en dan aan de andere kant wat dino's en vulkanen. Thematische samenhang: nul komma nul. Als ze dat nu gewoon dat middeleeuws thema gehouden, iets vrij generiek waar je wel meerdere figuurtjes in kunt steken desnoods, had je een prachtig kasteelplein. En de wachtrij komt dan nog ergens aan de Rollerskater?! Dus middenin Wizzy-Woppy, sorry, Mega Mindy, oh wacht, K3 gebied!

    Kan iemand zeggen of Studio 100 een serie heeft met dino's? Want anders vind ik het één van de domste beslissingen ooit die men in De Panne gemaakt heeft.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •