X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1184

Onderwerp: Raad het plaatje

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Raad het plaatje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    En omdat de deadline voor het posten van een nieuwe afbeelding intussen overschreden is, mag iemand anders er een nieuwe plaatsen!
    Leuke opgave! Maar amai, zo had ik dit nog nooit gezien. Ik begrijp wel enigszins dat die buren klagen. Mag ik vragen van waar die foto komt?

  2. #2

    Re: Raad het plaatje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Leuke opgave! Maar amai, zo had ik dit nog nooit gezien. Ik begrijp wel enigszins dat die buren klagen. Mag ik vragen van waar die foto komt?
    Sorry voor het wat late antwoord, jouw bericht was een beetje verloren gegaan tussen alle andere berichten in dit topic. Die foto is een screenshot van een documentaire-achtig filmpje op Youtube. Dat filmpje gaat inderdaad over de geluidsoverlast die Sirocco veroorzaakte.

    Zelf moet ik bij die beelden altijd denken aan een verhaal van mijn vader. Zijn broer (mijn oom dus) moest ooit een schoolopstel schrijven met als onderwerp "Wat zie ik uit het raam van mijn slaapkamer". Helaas woonden ze toen in een flat en het enige panorama was .... de saaie muur van een ander appartementsgebouw Als ze op de plek van die boze buren hadden gewoond, dan had mijn oom naar waarheid kunnen schrijven "Door het raam van mijn slaapkamer zie ik hoe de karretjes van Europa's eerste gelanceerde achtbaan achterwaarts overkop gaan". Geef toe, zo'n opstel had 10/10 moeten krijgen!

    Nieuwe opgave omdat de deadline van 48 uur gepasseerd is:

    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •