X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welke thema geef je de Boomstammetjes 2.0?

Stemmers
19. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Samson & Gert (zoals het nu is)

    10 52,63%
  • Heidi (aangrenzend aan Heidiland)

    6 31,58%
  • Mega Mindy (aangrenzend aan de zone van Mega Mindy)

    0 0%
  • Nachtwacht (middeleeuwse zone)

    1 5,26%
  • Flin & Flo (kasteel en draak)

    1 5,26%
  • Andere (verklaar)

    1 5,26%
Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Welk thema geef je de Boomstammetjes 2.0?

    Mega Mindy-thema voor de boomstammetjes is een aanstootgevend idee, en dan druk ik het zacht uit .

    De attractie ligt er nogal verlept bij, maar ik zou zeker en vast niets hebben met een restauratie in het huidige thema, liefst met enkele nieuwe thema-objecten en waarom niet: hier en daar een tunneltje met animatronics van Koning Samson en die draak van de Efteling waar Gert mee moest gaan vechten .

    Elk ander thema zou van het Kasteelplein net zo'n ratjetoe maken als de rest van het park al is.

  2. #2

    Re: Welk thema geef je de Boomstammetjes 2.0?

    Ik zou het liefst opnieuw een Samson en Gert-thema zien. Het idee van Ignace klinkt bovendien zo slecht nog niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Mega Mindy-thema voor de boomstammetjes is een aanstootgevend idee, en dan druk ik het zacht uit .
    +1
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3
    borisvdd
    Guest

    Re: Welk thema geef je de Boomstammetjes 2.0?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Mega Mindy-thema voor de boomstammetjes is een aanstootgevend idee, en dan druk ik het zacht uit .
    Ik vind zinnetjes als "wil je eens met papa mee op Heidi?" of "Papa gaat wel alleen op Heide zitten terwijl mama bij de rugzakken blijft", even aanstootgevend.

    Hopelijk maken ze er iets Alpenachtigs van, zodat dat ganse gebiedje één geheel vormt. Een bergrivier kan een gemakkelijk te thematiseren iets zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •