X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Leuke discussie om hier te volgen! Zoals anderen zeggen zou ik anderen aanraden nu nog niet (negatief) te oordelen over het plan, wacht daar dan eventueel mee tot het er is, dan heb je er recht toe. Ze hebben er superveel media-aandacht bijgehaald, bewust, dat doe je niet als je plannen niet zeker zijn. Pulsar vind ik een superattractie en eentje die ik niet wil overslaan bij een bezoek. Ik vind het dan ook een beetje raar als je die niet meer opnieuw wilt doen na een ritje, maar meningen verschillen uiteraard! Maar ik denk dat we mogen stellen dat het overgrote merendeel het een topattractie vindt.

    Moderator warning: Wat betreft de persoonlijke aanvallen en op de man spelen: wees een beetje aardiger voor elkaar, dat maakt het lezen en de inhoud veel interessanter!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Moderator warning: Wat betreft de persoonlijke aanvallen en op de man spelen: wees een beetje aardiger voor elkaar, dat maakt het lezen en de inhoud veel interessanter!


    Alweerrrr een winnaarrrrr

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •