X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 223

Onderwerp: [Europa-Park] 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    TI heeft inmiddels 15 glijbanen (...) (daar zijn er wel 8 van die nog maar recent geopend zijn dus die je wellicht nog niet kent).
    Ik volg regelmatig updates maar dit wist ik inderdaad nog niet. Wel top want dit was een serieus gebrek. Bedankt voor de info!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als ik al kijk naar de layout van de twee freefall-glijbanen dan lijken ze hetzelfde euvel te hebben als die van Plopsaqua (vooral de oranje van de twee). Leuk dat je met zo'n start begint, maar alle snelheid wordt er meteen na de drop uit gehaald, waarna een saaie baan volgt.
    Vind je de freefall van Plopsaqua saai? Ik vind die nog best goed maar ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, misschien daarom.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Vind je de freefall van Plopsaqua saai? Ik vind die nog best goed maar ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, misschien daarom.
    Ja.. zoals gezegd; De snelheid wordt er onmiddelijk uit gehaald. Bij de meeste andere banen van dit type is de "val" beduidend langer en (als er bochten in zitten) de bochten intenser/heftiger. De baan in Plopsaqua is vlees noch vis.. De start is te heftig voor een familie (of kinder glijbaan) terwijl de rest van de baan juist prima geschikt zou zijn voor de hele familie. Dat is net zoiets als de lancering van Dodonpa te gebruiken, om direct erna af te remmen en de layout van een rollerskater verder te volgen.

    Ergens ook wel een beetje jammer dat ze in EP niet gekozen hebben voor een versie met "looping". Maakt het wel net wat specialer.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •