X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 194

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K. V. Bekijk Berichten
    Bij Prinsessia wel en aan de overkant van het verkeerplein, maar op het dorpsplein is het me niet opgevallen, maar het waren dit weekend ook Nickelodeon Fandagen en het stond er redelijk vol met opblaasbare hindernisparkoeren.
    Ah sorry... ik bedoelde die van aan het verkeersplein niet het dorpsplein. Wel vind ik het nog altijd spijtig dat ze er staan. Maar goed, zo veel storen ze nu ook weer niet.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penguin123 Bekijk Berichten
    Ah sorry... ik bedoelde die van aan het verkeersplein niet het dorpsplein. Wel vind ik het nog altijd spijtig dat ze er staan. Maar goed, zo veel storen ze nu ook weer niet.
    Ik vind het zeker ook geen meerwaarde, maar kijk we spreken er toch maar weer over dus het werkt wel...
    Er waren ook nog mannetjes van Hello Fresh aan het dorpsplein, maar dit was vorige jaren ook af en toe al.

  3. #3
    borisvdd
    Guest

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K. V. Bekijk Berichten
    Ik vind het zeker ook geen meerwaarde, maar kijk we spreken er toch maar weer over dus het werkt wel...
    Er waren ook nog mannetjes van Hello Fresh aan het dorpsplein, maar dit was vorige jaren ook af en toe al.
    Misschien krijg je dan het recept voor Plopkoeken en Mayasnoepjes.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •