X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 60 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 1200
  1. #181

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Volgens de drie OOO pas in 2019 hun bron is dan weer de Limburger waar bij mij weten toch ook een sensatiekrant is. Gezien wat er al recht staat zou het me verbazen maar je weet nooit. Het park geeft nog geen info.

    Voor de geïnteresseerden. (Niet dat er veel meer in staat)
    https://www.looopings.nl/weblog/8664...s-in-2019.html

  2. #182

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Nou: Zoals je op de vorige pagina kunt lezen staat er in de Limburger heel wat anders. Dus Pooopings zuigt weer wat uit hun duim.

    (Limburgs Dagblad en De Limburger zijn hetzelfde met dezelfde artikelen en inhoud).

    Zoals meestal met Pooopings (en zeker als het om PHL gaat): Negeren die handel.

  3. #183

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten

    Zoals meestal met Pooopings (en zeker als het om PHL gaat): Negeren die handel.
    Gohja meestal... Zij waren wel de eerste die konden melden dat het een Flying ging worden hé.
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #184

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Gohja meestal... Zij waren wel de eerste die konden melden dat het een Flying ging worden hé.
    Waar stilletjes bij gezegd moet worden dat die geruchten al geruime tijd gonsden op verschillende fora. Dat Phantasialand een Flying coaster wou was al van pakweg 2007 een publiek geheim. Op het oude forum heeft Coasterfrenzy dat enkele jaren voor looopings gezegd. Ze waren wel de eerste die de gok durfden maken het als een nieuwsbericht te presenteren.

  5. #185

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Waar stilletjes bij gezegd moet worden dat die geruchten al geruime tijd gonsden op verschillende fora. Dat Phantasialand een Flying coaster wou was al van pakweg 2007 een publiek geheim. Op het oude forum heeft Coasterfrenzy dat enkele jaren voor looopings gezegd. Ze waren wel de eerste die de gok durfden maken het als een nieuwsbericht te presenteren.
    Dat is precies wat ze 9/10 keer doen. Afwachten totdat een gerucht aannemelijk genoeg is en het dan als feit publiceren. De keren dat ze fout zitten worden snel in de doofpot gestopt (als het even kan wordt het artikel zelfs volledig verwijderd) en tegelijk lopen ze hard genoeg op te scheppen over die keren dat ze het wél per ongeluk goed hebben dat de massa de foute berichtgevingen al snel vergeet.

    Over de opening van FLY is er ook hier al genoeg discussie gewest. Laat staan op de Duitse fora. De makers van Pooopings lijken voor nu mee te gaan met de argumenten voor een opening in 2019.

    Het is aannemelijk dat project FLY op dezelfde wijze gepland is als de eerdere projecten in de laatste jaren. Dat betekent dat er gemikt wordt op een opening nét voor het hoofdseizoen in 2018. De vraag blijft echter of er geen Chiapas Scenario ontstaat waarbij de opening uitgesteld moet worden naar 2019. Dat is iets dat op dit moment PHL zelf nog niet eens weet (aangezien er nog geen tests plaats vinden en dus technische problemen nog niet geconcludeerd kunnen zijn), laat staan dat Pooopings het kan weten. Voor nu gaan ze echter er van uit dat een prototype ongetwijfeld ook wel problemen zal hebben.

  6. #186

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Volgens de drie OOO pas in 2019 hun bron is dan weer de Limburger waar bij mij weten toch ook een sensatiekrant is. Gezien wat er al recht staat zou het me verbazen maar je weet nooit. Het park geeft nog geen info.

    Voor de geïnteresseerden. (Niet dat er veel meer in staat)
    https://www.looopings.nl/weblog/8664...s-in-2019.html
    Ik zie dat van 2019 nergens staan? Misschien al verwijderd uit het artikel wegens onjuiste informatie die ze gaven?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #187

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik zie dat van 2019 nergens staan? Misschien al verwijderd uit het artikel wegens onjuiste informatie die ze gaven?
    He, het artikel is inderdaad overschreven met een ander artikel. Maar kijk naar de link die je zelf hebt gequoted

    Het was me zelfs niet opgevallen. Ik dacht vandaag twee artikels gelezen te hebben over Phantasialand, wat ook zo is, maar blijkbaar wel twee artikels met dezelfde url xD

    Edit: op hun Facebookbericht kan je de bewerkingshistoriek bekijken, helaas is de oude preview van de url ook weg, maar er stond eerst als bijschrift "Nog langer wachten?!"

    https://www.facebook.com/looopings/p...95327773840286

  8. #188

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Als ik de meest recente bouwfotos zie lijkt het me aannemelijk dat de baan door verschillende gebouwen gaat. Wat ik al kan zien lat me alvast watertanden.

  9. #189

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Als ik de meest recente bouwfotos zie lijkt het me aannemelijk dat de baan door verschillende gebouwen gaat. Wat ik al kan zien lat me alvast watertanden.
    Inderdaad. Lijkt weer een toppertje te gaan worden!

  10. #190

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    En nu is mijn grote vraag: waarom hebben ze 2019 uit het artikel gehaald?

  11. #191

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En nu is mijn grote vraag: waarom hebben ze 2019 uit het artikel gehaald?
    Waarschijnlijk omdat ze zich ook wel realiseerden dat dit met nog geen mogelijkheid gesteld kan worden.

    Recentelijk is er een filmpje opgedoken van enkele jaren geleden dat toen ook begin Oktober is gemaakt van de bouwput van Klugheim. Die waren toen ongeveer even ver als Rookburgh nu is. Je ziet ook duidelijk dat weer dezelfde techniek gebruikt wordt: Aan één kant beginnen en dan steeds verder naar voren werken. Een geplande opening (uitgaande dat er geen zware storingen zijn) in 2018 lijkt daarmee toch aannemelijk maar zoals altijd: Niet gegarandeerd.

  12. #192

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De launch-stukken van FLY zijn toegekomen bij Phantasialand!

    Opvallend, ze zijn zwart, wijst dit op een indoor launch?

    Naam:     DM0goGBX4AIW7JD.jpg
Bekeken:  1523
Groote:   56,0 KB

    Bron: JNK2212 via Phantafriends.de
    Laatst gewijzigd door Joran; 24-10-17 om 10:33. Reden: bron aangepast :)
    Je vois la vie en des biscuits.

  13. #193

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Hoe weten we zeker dat dit de lancering is? Ik vind het er eerder uitzien als een rem...

  14. #194

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hoe weten we zeker dat dit de lancering is? Ik vind het er eerder uitzien als een rem...
    Fair point. Opmerkelijk blijft dan wel dat het zwart is.
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #195

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het zullen wel eerder remmen zijn aangezien je de perslucht tubes ziet. En dan de rem vinnen die aan de track hangen.
    Maar kan wel zijn dat hij indoor is wie weet!
    Al zou ik de baankleur niet echt gebruiken als de reden daarvoor. Taron is bijvoorbeeld ook zwart.

  16. #196

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Al zou ik de baankleur niet echt gebruiken als de reden daarvoor. Taron is bijvoorbeeld ook zwart.
    De baan is bordeaux rood hé, is al gekend uit vorige foto's.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #197

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ook ik denk remmen. En inderdaad, zwart omdat het binnen zal zijn.

    We hebben al foto's van de launch-stukken gezien en dan zijn er duidelijk de grote witte blokken te zien. Deze dingen zijn verstelbaar (aan de zuigertjes te zien) en rem lijkt dan logisch.

    De kuil is enorm diep. Het is zodoende aannemelijk dat onderin veel indoor-stukken komen. Zeker als die in het donker komen te liggen is een zwarte track wel wenselijk.

    @Joran: Je mag je bron trouwens aanpassen. De foto is gemaakt door en eigendom van JNK2212 op Phantafriends. Pooopings heeft het - zoals altijd - gewoon gejat zonder eerlijke bron op te geven.

  18. #198

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Heeft er trouwens iemand weet van een licht aangebrand instagram account dat af en toe een fotootje uit officieuze hoek publiceert? Ik ben het zelf kwijt.

  19. 24-10-17, 16:35


  20. #199

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het is aannemelijk dat project FLY op dezelfde wijze gepland is als de eerdere projecten in de laatste jaren. Dat betekent dat er gemikt wordt op een opening nét voor het hoofdseizoen in 2018. De vraag blijft echter of er geen Chiapas Scenario ontstaat waarbij de opening uitgesteld moet worden naar 2019.
    Toch straf: in Liseberg is het staal nog maar net geleverd en duurt de voorjaarswinter er doorgaans langer dan bij ons. Toch gaat iedereen ervan uit dat de B&M er nog voor de zomer van 2018 al z'n rondjes zal rijden. Maar ik volg je 100%: PHL wil niet nog eens de communicatiefout / zelfoverschatting / werk-onderschatting maken van 2013. Bovendien zal de theming bij FLY wellicht veel uitgebreider / complexer zijn dan bij Valkyria.

  21. #200

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh



    Op coasterfriends.de heeft er iemand nog een stuk track gespot dat op reis schijnt te zijn.
    Ben ik de enige die me afvraagt waarom die supports zo bombastisch en atypisch overkomen? Iemand een suggestie waarom dat zo zou zijn?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •