X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Nee, omdat ik altijd nog snel even naar de WC ga als ik niet weet hoe lang de wachtrij zal zijn. Juist om dit soort noodgevallen te vermijden.

    Ben jij ooit met matige verwachtingen of zonder specifieke verwachtingen in een attractie gestapt, om na afloop te concluderen dat die attractie echt héél goed blijkt te zijn?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Nee, omdat ik altijd nog snel even naar de WC ga als ik niet weet hoe lang de wachtrij zal zijn. Juist om dit soort noodgevallen te vermijden.

    Ben jij ooit met matige verwachtingen of zonder specifieke verwachtingen in een attractie gestapt, om na afloop te concluderen dat die attractie echt héél goed blijkt te zijn?
    Er zijn er wel een paar waar ik weinig van verwachte, die uiteindelijk toch beter waren.
    Transdemonium, vond ik beter dan verwacht, de Log fume in Fort fun omwille van het verrassings elementje onderweg,
    Atlantica, ziet er maar kort uit en lijkt op het eerst zicht niet zeer speciaal, maar wat is die leuk om te doen zeg, vond ik stukken beter dan ik verwacht had.

    Ben jij ooit met matige verwachtingen of zonder specifieke verwachtingen naar een pretpark geweest, om na afloop te concluderen dat dit pretpark echt héél goed blijkt te zijn?
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •