X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 63

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Qua themaland denk ik ook dat zowel Kroatië als Polen hier kunnen aansluiten. Griekenland en Kroatië kunnen makkelijk in elkaar overgaan, maar ook Polen en Rusland kunnen dat. Persoonlijk hoop ik wel eerder op Kroatië.

    Als bouwer verwacht ik ook Mack, om zo een (relatief) nieuw type achtbaan te presenteren.

    Verder verwacht ik wel inversies, want die kan het park volgens mij wel gebruiken. Een multilaunch mag hierbij ook gerust, maar liefst niets suspended.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Een multilaunch mag hierbij ook gerust, maar liefst niets suspended.
    Waarom niet?

  3. #3

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Waarom niet?
    Doorgaans ben ik niet zo'n fan van suspended coasters... Dingen als El Condor of Vampire zijn vaak pijnlijk aan de oren en Dreamcatcher is nu ook niet bepaald mijn favoriet. Als de voeten dan toch vrij moeten zijn, geef me dan maar iets als Lost Gravity of Baron 1898

  4. #4

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Doorgaans ben ik niet zo'n fan van suspended coasters... Dingen als El Condor of Vampire zijn vaak pijnlijk aan de oren en Dreamcatcher is nu ook niet bepaald mijn favoriet. Als de voeten dan toch vrij moeten zijn, geef me dan maar iets als Lost Gravity of Baron 1898
    Dat je een SLC ervaart als pijnlijk is zeer goed begrijpbaar, maar een B&M suspended is dan weer het tegenovergestelde natuurlijk.

  5. #5

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Dat je een SLC ervaart als pijnlijk is zeer goed begrijpbaar, maar een B&M suspended is dan weer het tegenovergestelde natuurlijk.
    Ook een feit. Oz'Iris is een ware topper die zeer comfortabel is. Die was ik even vergeten.

  6. #6

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ook een feit. Oz'Iris is een ware topper die zeer comfortabel is. Die was ik even vergeten.
    Als ik mag muggenziften... technisch gezien zijn achtbanen als Dreamcatcher (BJL) en Jimmy Neutron's Atomic Flight (MPG) een suspended coaster. Oz'Iris, Vampire, Condor, Black Mamba,... zijn inverted coasters. Toch ?
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  7. #7

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Als ik mag muggenziften... technisch gezien zijn achtbanen als Dreamcatcher (BJL) en Jimmy Neutron's Atomic Flight (MPG) een suspended coaster. Oz'Iris, Vampire, Condor, Black Mamba,... zijn inverted coasters. Toch ?
    Ik ben van mening dat er weinig tot geen vastgelegde definities bestaan in de pretparkwereld - Je gaat toch weinig vinden waar iedereen het mee eens zijn. Vekoma noemt hun 'inverteds' toch ook 'Suspended Looping Coasters'?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •