X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Cinecittà World 13/08/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    We vonden het vooral opvallend dat dit park vlakbij de ingang, op de mainstreet bijgevolg een gigantisch borstbeeld van de fascistische Dictator Mussolini heeft staan. Hopelijk brengt dit geen Duits park op ideeën...

    Op zich is het niet zo speciaal want de filmstudio is opgericht door/dankzij hem. Met als doel om weerwind te bieden aan Amerikaanse Hollywoodfilms en natuurlijk, fascistische propaganda maken en verspreiden. Er zijn nog wel bedrijven met een onzuiver oorlogsverleden maar een buste van hun fascistische dictator neerplaatsen is inderdaad raar en vrij onsmakelijk. Italië is natuurlijk op politiek vlak ook wel een raar land.

    Toen ik mijn niet-doorgegane Rome trip plande heb ik dit park links laten liggen. Zo te zien zou ik niet echt al te veel gemist hebben. Bedankt voor het tripreport.

  2. #2

    Re: [TR] Cinecittà World 13/08/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Op zich is het niet zo speciaal want de filmstudio is opgericht door/dankzij hem. Met als doel om weerwind te bieden aan Amerikaanse Hollywoodfilms en natuurlijk, fascistische propaganda maken en verspreiden. Er zijn nog wel bedrijven met een onzuiver oorlogsverleden maar een buste van hun fascistische dictator neerplaatsen is inderdaad raar en vrij onsmakelijk. Italië is natuurlijk op politiek vlak ook wel een raar land.

    Wist ik niet! Thx !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Toen ik mijn niet-doorgegane Rome trip plande heb ik dit park links laten liggen. Zo te zien zou ik niet echt al te veel gemist hebben. Bedankt voor het tripreport.
    Ik zou het toch heroverwegen, voor Inferno alleen al! Het grote probleem is bereikbaarheid: met een huurauto natuurlijk geen probleem, maar het park is niet zo goed voorzien op mensen die OV willen gebruiken. Het nabijgelegen winkelcentrum (een klein kwartier wandelen van de halte tot het pretpark) heeft af en toe een bus, maar ik dacht gehoord te hebben dat die zes à zeven euro kost voor een enkele rit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Jammer trouwens dat men bepaalde attractienamen heeft vervangen door nieuwere namen. Inferno heette bij mij nog gewoon Darkmare en Indiana Adventure heette Erawan. Wat mij betreft toch zeker geen verbetering. Misschien dat deze nieuwe namen wat meer associaties oproepen bij bezoekers en dus marketingtechnisch aantrekkelijker zijn?
    Inderdaad echt jammer, want Darkmare en vooral Erawan zijn veel uniekere namen. Het logo van Indiana Adventure is wel zo gemaakt dat het heel duidelijk hint naar Indiana Jones, ze proberen toch maar een IP dat ze niet bezitten op de attractie te smeren precies...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Toch opmerkelijk dat alle shows in het park door dezelfde mensen werden gegeven. Openingsshow, wild west show, inferno.. Ik geloof dat enkel die "horror" show dat niet had, maar dat weet ik niet zeker (in elk geval niet het hele team).
    Ik herinner me dat dat in Six Flags Fiesta Texas net hetzelfde was: De musicalshow en openluchtshow hadden dezelfde artiesten en ook in het voorfilmpje van de slotshow zag je deze mensen terug. Ik wil zo'n medewerkers hun dagplanning wel eens zien, moet behoorlijk intens zijn...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •