Ik heb ook gekozen voor achtbaan met raketlancering en looping, omdat het park echt nood heeft aan nog een inversiecoaster. Er zijn al genoeg familie-achtbanen aanwezig, dat ik graag iets stevigs wil. Bovendien past dit ook met de ontwikkelingen in de buurlanden.

En waarom niet...?

Nieuwe waterattractie: Volgens mij hebben ze al genoeg waterattracties. Een waterachtbaan kan hier eventueel nog bij, maar liever in een later stadium.

Attractie met filmprojectie: Hiervan hebben ze er ook al genoeg: Revolution (met filmprojectie) en The Forbidden Caves zijn nog steeds open. De 4D cinema kunnen ze ook snel heropenen met een nieuwe film. Gewoon doen, niet laten afhangen van deze enquête!

Een rollercoaster zonder looping: Hiervan heeft het park er meer dan genoeg. En een megacoaster of woodie zie ik er niet meteen verschijnen, dus daarom hier niet voor gekozen.

Een valtoren: Thrill moet er zeker toegevoegd worden, en deze zou ik ook graag zien verschijnen, maar ik vrees een beetje voor het 'unieke' hiervan. Mijn idee hierop is dat er een valtoren wordt geplaatst naast Speedy Bob die deels onder de grond loopt. Hiermee zouden ze nog leuk kunnen uitpakken, maar ik vrees dat het ook niet voor meteen zal worden.

Een interactieve shooting: Geef El Paso een upgrade en deze kan er zo weer even tegenaan. Misschien VR toevoegen?

Een simulator: Beetje zelfde als The Forbidden Caves, maar verder zie ik niet meteen in welke andere simulator er nog zou kunnen geplaatst worden én die een topper kan worden.