X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Jump bevat een concept dat je tot dan toe enkel nog bij Cirque du Soleil zag.
    Wat? Hahaha. Jump is iets helemaal anders dan Cirque du Soleil. Ik weet niet in welk opzicht Jump dit concept bevat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als je in antwerpen naar Holiday on Ice gaat, dan is het thema van de show ook niet Antwerpen zelf - Andersom draait diezelfde Holiday on Ice show overal ter wereld: Ook in Mexico. Zelf al vaker op vakantie geweest en daar naar grote shows gaan kijken. Daarvoor hoef je zeker niet naar New York, Hollywood of London te gaan.
    Deze vergelijking houdt geen stand. Phantasialand is daarentegen een themapark, dat all-round themawerelden creëert. De shows zouden voor mij die volledige onderdompeling in die werelden moeten ondersteunen.

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Wat? Hahaha. Jump is iets helemaal anders dan Cirque du Soleil. Ik weet niet in welk opzicht Jump dit concept bevat.
    Cirque du Soleil is uiteraard groter. Daar betaal je ook wat meer voor een kaartje. Phantasialand heeft elementen bij elkaar geraapt om die te verbinden in een stuntshow van toch wel hoog niveau. De trampoline Act komt uit Cirque du soleil. Phantasialand haalt echter wel vaker nummers uit grote shows. Enige jaren geleden was er in de wintertraum een diabolo act te zien die uitgevoerd werd door 4 chinese meisjes. Deze act had vlak voordat die show in PHL draaide de "Gouden clown van Monte Carlo" gewonnen. Een behoorlijk hoge onderscheiding in de show wereld.

    Deze vergelijking houdt geen stand. Phantasialand is daarentegen een themapark, dat all-round themawerelden creëert. De shows zouden voor mij die volledige onderdompeling in die werelden moeten ondersteunen.
    Tsja.. ieder zijn eigen mening natuurlijk. Maar als je iets van niveau wilt neerzetten, kun je onmogelijk 50 jaar aan éen thema gebonden zijn. Neem de Arena van Europa Park Ik heb daar toffe shows gezien maar ook al hele slechte, omdat op een gegeven moment je simpelweg niets nieuws meer kunt met zo een gebouw. De arena staat in spanje en stelt van buiten een arena voor stierengevechten voor. Ik heb er shows gezien die zich in de romeinse tijd afspelen. In het Italiaans Theater van EP vind je ook alles behalve Italiaanse performances en in het Britse Theater heeft jaren lang een Abba show (zweeds) gedraaid.

    Hetzelfde zie je bij de grote theaters in Port Aventura, Gardaland, Disney, etc. etc. De shows worden oftewel vanzelf rampzalig slecht, of voldoen simpelweg niet meer aan thema.

    Voor mij zijn attracties en shows ook wel twee aparte werelden in een park, al doe ik beiden graag.

    Je kunt natuurlijk een apart themagebied zetten met enkel showgebouwen, maar ik denk niet dat dit heel goed gaat werken. Grote showproducties zijn namelijk een ideale tool om bezoekers zich te laten spreiden in het park.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •