X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Met de grote attractie in Adventureland wordt opnieuw gedoeld op Indiana Jones Adventure die sinds het ontwerpen van DLRP op het masterplan staat. Ik hoop echt dat het die wordt maar ik vrees ervoor omdat dit gerucht al meer dan 10 jaar terugkomt.
    Goh, we mogen altijd dromen hé. Eerlijk gezegd geloof ik wel dat er nu, meer dan ooit, hoop is voor de Indiana Jones Adventure (of een Indiana Jones E-ticket).

    Vorige week liet men tijdens het InsidEars event weten dat het restaurant Colonel Hathi's Pizza Outpost een buffetrestaurant zal worden. Tevens lieten ze weten dat het restaurant van thema zal wijzigen. Welk thema blijft voorlopig een geheim, maar eens ze het bekendmaken zou er een extra 'surprise' aangekondigd worden. Tevens liet Bob Chapek weten dat hij in de parken voor 100% 'IP-driven' ervaringen wilt gaan. Met de komst van de nieuwe Indiana Jones film (2020) evenals de huidige ligging van het restaurant tussen de Indiana Jones coaster en de Indiana Jones Adventure Outpost zou ik wel vermoeden dat het nieuwe thema Indiana Jones worden zal. En wat zou er als extra 'surprise' aan vast kunnen hangen... Ik droom van een Indiana Jones E-ticket .

  2. #2

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Goh, we mogen altijd dromen hé. Eerlijk gezegd geloof ik wel dat er nu, meer dan ooit, hoop is voor de Indiana Jones Adventure (of een Indiana Jones E-ticket).

    Vorige week liet men tijdens het InsidEars event weten dat het restaurant Colonel Hathi's Pizza Outpost een buffetrestaurant zal worden. Tevens lieten ze weten dat het restaurant van thema zal wijzigen. Welk thema blijft voorlopig een geheim, maar eens ze het bekendmaken zou er een extra 'surprise' aangekondigd worden. Tevens liet Bob Chapek weten dat hij in de parken voor 100% 'IP-driven' ervaringen wilt gaan. Met de komst van de nieuwe Indiana Jones film (2020) evenals de huidige ligging van het restaurant tussen de Indiana Jones coaster en de Indiana Jones Adventure Outpost zou ik wel vermoeden dat het nieuwe thema Indiana Jones worden zal. En wat zou er als extra 'surprise' aan vast kunnen hangen... Ik droom van een Indiana Jones E-ticket .
    Oh maar dromen doe ik ook, zeker over deze attractie. Maar ik hou mijn verwachtingen zo laag mogelijk, zo kan ik extra enthousiast zijn als het wel zo is
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Fingers crossed voor een chinees all you can eat! Ik mis daar echt Aziatische keuken!

  4. #4

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Fingers crossed voor een chinees all you can eat! Ik mis daar echt Aziatische keuken!
    Dit is inderdaad ook iets dat er nog mag komen

  5. #5

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Volgens geruchten zou Disneyland Park ook 500 miljoen euro krijgen, naast de 2 miljard voor de studios. Er zouden minstens 2 nieuwe attracties komen, waarvan Mickey Runaway Railway er 1 van is. Deze zou komen tussen Videopolis en It's a Small world, die plaats die altijd al als uitbreidingsplaats bekend stond. De 2de attractie die zou komen is vooralsnog een raadsel. Persoonlijk hoop ik op Indiana Jones.



    bron: Twitter

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •