Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
Bedankt voor het TR, Frederik, het was weer leuk leesvoer! Al moet ik zeggen dat ik BGW zelf hoger lijk in te schatten dan jij. Puur qua achtbanen scoort Kings Dominion misschien beter, maar als ik zou moeten kiezen tussen de 2, zou ik als totaalplaatje toch voor BGW gaan.


Nja ik had ook een veel plezantere dag in KD, dat mijn voet zo mijn deed tijdens het bezoek aan BGW zal ongetwijfeld ook wel meegespeeld hebben. Dus ik geef het park graag een herkansing (met beter schoeisel). Maar ik blijf erbij dat de thematisatie nu ook niet zo overdenderend was (of ik had er te hoge verwachtingen van, dit park kan echt niet op tegen een Dollywood of Silver Dollar City bv.) en er een echte top coaster/ride ontbreekt.


De foto's zijn btw allemaal verdwenen vanwege een technisch probleempje met mijn site. Die zit voorlopig in onderhoud, als die terug online komt gaan alle foto's van voorgaande tripreports daar weer terug op te vinden zijn. De komende tripreports gaan weer wél met foto's zijn natuurlijk