X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Neverland Themepark Projects is failliet... Ik ben benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor Walibi. Ik vermoed heel wat, midden in hun transformatie.

    https://www.hln.be/regio/aalst/decor...xypYILCKZEKZRw
    Werkte Walibi niet samen met Joravision ipv Neverland? Ik geloof dat Neverland voornamelijk al de Plopsa parken voor hun rekening nam en daarbuiten enkel kleine projectjes deed (buiten Tomorrowland natuurlijk)?

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Werkte Walibi niet samen met Joravision ipv Neverland? Ik geloof dat Neverland voornamelijk al de Plopsa parken voor hun rekening nam en daarbuiten enkel kleine projectjes deed (buiten Tomorrowland natuurlijk)?
    Inderdaad, Walibi werkt samen met Joravision ipv Neverland.

    http://joravision.com/news/exoticworld

    Neemt niet weg dat het spijtig is voor het bedrijf, maar voor Walibi lijkt me dit weinig invloed te hebben. Voor Plopsaland (de boomstammetjes en de rollerskater) zie ik het minder rooskleurig in.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 31-01-19 om 15:36.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Werkte Walibi niet samen met Joravision ipv Neverland? Ik geloof dat Neverland voornamelijk al de Plopsa parken voor hun rekening nam en daarbuiten enkel kleine projectjes deed (buiten Tomorrowland natuurlijk)?
    Joravision wordt nog altijd meer gebruikt voor hun grote projecten (Pulsar, Exotic World, PU, ...). Kleinere projecten durfden wel eens uitbesteed te worden aan Neverland, ik denk dat dat kwam om dat Joravision overbevraagd is. Het station van The SkunX en de trein zijn bv. door hen gedecoreerd. Ook in Bobbejaanland verzorgde ze enkele dingen, maar ook kleinschalig.

    Verder denk ik dat ze het inderdaad vooral van Plopsaland en Tommorowland moesten hebben. Enorm spijtig, want ze leverde wel goed werk.

    Ik denk dat alles zo goed als aan Joravision was beloofd qua thematisering. Dat komt dus wel goed denk ik... Ik had het niet voor Joravision, zeker niet na PU, maar met Pulsar en Exotic World hebben ze bij mij terug het vertrouwen gewonnen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •