X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 50

Onderwerp: WK 2018 in Rusland

  1. #1

    WK 2018 in Rusland

    Hey,

    Ik weet niet ofdat er hier veel interesse is in voetbal. Maar ik probeer het gewoon?

    1. Wie wordt wereldkampioen?
    2. Tot hoever geraken De Rode Duivels?
    3. Wie is underdog?
    4. Ga je kiijken?


    Als je nog vragen weet Stel er maar

    Groeten Mike

  2. #2

    Re: WK 2018 in Rusland

    1. Argentinië
    2. Kwartfinale(een must) halve Finale (met veel geluk)
    3. Portugal
    4. Ja

  3. #3

    Re: WK 2018 in Rusland

    1. Brazilië
    2. Kwartfinale en als ze dat overleven worden we wereldkampioen
    3.Ijsland zie ik ver raken. Ik weet wel niet waarom.
    4.Waarschijnlijk pas vanaf de match tegen Engeland
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 15-06-18 om 19:12.

  4. #4

    Re: WK 2018 in Rusland

    1. Portugal omdat niemand de huidige Europese kampioen tipt. Ze spelen tegen een verzwakt Spanje in de poule en hebben de meest arrogante onderbroekenproducent sinds Björn Borg in hun rangen hebben.
    2. 1/4 finale
    3. Rusland (gastlanden en corrupte refs, remember het minst zotte van beide Korea's in 2002. Of zoek het op, jonkies)
    4. Ik speel nog steeds met het idee om tijdens Bel-Tun naar Walibi te gaan, maar ik ben er nog niet uit. Als België eerst wordt in de poule, zit ik tijdens 1/8e in het vliegtuig naar Madrid en tijdens 1/4e in vliegtuig terug. Dus hopen dat Engeland beter doet. Tijdens 1/2 ben ik in Oświęcim (PL), ook niet meteen een locatie voor een gezellige avond voetbal. Tijdens de finale ben ik - toevallig - in eigen land.

  5. #5

    Re: WK 2018 in Rusland

    1) Neder... ahnee Duitsland denk ik
    2) achtste finale, verlies van Japan.
    3) Zwitserland, winnen de groep met Brazilië. Dan moet Duitsland al in de achtste finale tegen Brazilië en is de grootste horde al genomen.
    4) in Rusland? Nope. Op café of op een plein in Belgie als de Belgen spelen? Yep. De finale? Waarschijnlijk wel.

  6. #6

    Re: WK 2018 in Rusland

    1. België [gewoon omdat ik geen ander land wil noemen]
    2. Wereldkampioen!
    3. Als Kroatië de groepsfase overleeft, zie ik ze ver geraken
    4. Sowieso alle wedstrijden van de Belgen. Verder vermoedelijk 1/3e à 1/2e van de andere wedstrijden.


    Ik vond de openingswedstrijd -in tegenstelling tot de meesten- al wel vermakelijk eigenlijk. Akkoord, Saudi-Arabië was zwak. Maar ik vond Rusland ook wel sterk. Ze toonden vechtlust, lieten mooi voetbal zien en de laatste 2 doelpunten waren echt wel knap!

  7. #7

    Re: WK 2018 in Rusland

    Rusland heeft een goed team. Ok je kan zeggen: het is maar Saudi-Arabië. maar ze hebben een thuisvoordeel... En dat mag niet vergeten worden denk ik.

    Vandaag:

    14 uur: Egypte vs Uraguay (geen idee, Ik denk Uraguay wins
    17 uur: Marokko vs Iran (Marokko omdat Mark Boussofa meedoet )
    20 uur : Portugal vs Spanje (ik ben benieuwd welke reactie dat Spanje in huis heeft.)
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 15-06-18 om 10:43.

  8. #8

    Re: WK 2018 in Rusland

    Egypte vs Uraguay: 1-3
    Marokko vs Iran: 1-0
    Portugal vs Spanje: 1-1

  9. #9

    Re: WK 2018 in Rusland

    1. Wie wordt wereldkampioen? Duitsland
    2. Tot hoever geraken De Rode Duivels? Finale
    3. Wie is underdog? Uraguay
    4. Ga je kiijken? Zoveel als mogelijk, maar ik blijf niet speciaal thuis ofzo. Matchen van België wel

  10. #10

    Re: WK 2018 in Rusland

    Wat een wedstrijd Portugal vs Spanje... Spanje was echt gped. Maar was beter als wedstrijdtitel Ronaldo vs Spanje. Wat een goede wedstrijd van hem. en het respect dat hij kreeg van Spanje... ff 4 min voor tijd gaan zitten en ze schoppen de bal buiten... Ok een groot deel van spanje speelt bij real... Maar je speelt om u land... en het was op een totaal ander niveau dat Spanje en Portugal speelden.

  11. #11

    Re: WK 2018 in Rusland

    Beste match van de eerste ronde waarschijnlijk (gewaagde uitspraak met nog 60 matchen in de eerste ronde te gaan :-) )

    De volgende match om nu echt naar uit te kijken is Duitsland - Mexico... dat kan ook een klepper worden. Met Mexico dat zijn kans wil gaan tegen een een Duitsland dat in de voorbij matchen niet goed was .. maar Duitsland staat altijd op tijdens de toernooien...

  12. #12

    Re: WK 2018 in Rusland

    Vandaag:

    12uur Frankrijk vs Australie : 2-1 wedstrijd afgelopen.

    15uur
    Argentinië- ijsland: Argentinië wint denk ik of jisland zou weer de verrassing van het tornooi moeten worden...

    18 uur

    Peru vs Denemarken: Euh... geen idee

    21uur:

    Kroatië vs nigeria
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 16-06-18 om 16:26. Reden: aangepast 21uur

  13. #13

    Re: WK 2018 in Rusland

    1.België
    2.Wereldkampioen (zelfde filosofie als siroccofreakske)
    3.Geen flauw idee. Ijsland was dat eens, ze mogen nog eens.
    4.absoluut niet

  14. #14

    Re: WK 2018 in Rusland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    3.Geen flauw idee. Ijsland was dat eens, ze mogen nog eens.
    Ijsland is voor het eerst op het wk. Het vorige toernooi, waar Ijsland stunte, was het Europees Kampioenschap ;-)

  15. #15

    Re: WK 2018 in Rusland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ijsland is voor het eerst op het wk. Het vorige toernooi, waar Ijsland stunte, was het Europees Kampioenschap ;-)
    Oh! Er zijn ook nog eens onderverdelingen in de collectieve voetbalgekte!

  16. #16

    Re: WK 2018 in Rusland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Oh! Er zijn ook nog eens onderverdelingen in de collectieve voetbalgekte!
    Gisteren mijn vrouw super content, ze was gaan winkelen rond 17u30. Ze kwam terug met de woorden: "Lang geleden dat ik zo rustig heb kunnen winkelen ;-) "

  17. #17

    Re: WK 2018 in Rusland

    En wat vonden jullie van de belgen?

    Eerste helft vond ik het niet goed. Tweede helft is goed. Maar tegen Engeland gaan ze toch beter moeten spelen...

    België en Engeland hebben 3 punten
    Tunesië en Panama 0 punten

    Vandaag:

    14uur
    Colombia vs Japan

    17uur
    Polen vs Senegal

    Dan hebben we alle ploegen in actie gezien. En Portugal en Spanje staan hoger dan al de rest( België komt erjuist achter vind ik)

    20uur

    Rusland vs Egypte

    Voor de stand in de groepen: https://www.google.com/search?newwin.../030q7;st;fp;1

  18. #18

    Re: WK 2018 in Rusland

    Pff, weer tegen Janneke en Mieke, om Caje te citeren.

    Noem eens twee minstens evenwaardige tegenstanders (niet vriendschappelijk) waartegen België won: De meest recente lijkt me de kwalificatiematch in Kroatië ... najaar 2013, tenzij je Rusland in 2014 of Zweden in 2016 ook wil meetellen. Dan wordt het al teruggaan naar 1994, de mazzel in Orlando tegen Oranje.

    Big R. scoort aan de lopende (of beter half-stilstaande) band en dat is het allerbelangrijkste. Benieuw of z'n doelpuntensaldo aandikt tegen Engeland, Colombia of Duitsland.

    Vrije trappen van Bruyne waren waardeloos, maar mooi gecompenseerd met prima assist. Hazard is slachtoffer van z'n succes en speelstijl, al mocht de ref wel strenger optreden hiertegen. Ik had Hazard uit voorzorg aan de rust binnen gehouden. Had de coach misschien ook gedaan in geval van een voorsprong. Dan had Bruyne die assist voor 3-0 wel moeten geven.

    Historical fact: België stelt (haast) nooit teleur in 1/8e: weergaloze Hazard tegen Hongarije in 2016 , wereldrecord doelpogingen tegen VS in 2014, onterecht verloren van Brazilië in 2002, geen pingel gekregen tegen Duitsland in 1994, plat opportunisme van Engeland in 1990 en zelfs de jonkies hier weten nog iets over de match tegen de Sovjet-Unie in 1986.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 19-06-18 om 10:14.

  19. #19

    Re: WK 2018 in Rusland

    Even tussendoor: ook de parken spelen in op dit wereldwijd gebeuren. In bvb Plopsaland De Panne kan men terecht in het FC de Kampioenen-lokaal, in Holiday Park in de beachzone, in Bobbejaanland in de saloon, in Energylandia op groot scherm, en in Europa-Park op een heel volksfeest:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #20

    Re: WK 2018 in Rusland

    Ik vind dat Europa-Park de fonteinenshow van Colosseo mag opzetten bij elk doelpunt .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •