X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Deze week gaan wij met school naar London. Dinsadag bezoeken we dan de London Dungeon. Is deze eng of valt het wel mee? Aangezien ik al gehoord heb van anderen. Alvast bedankt.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Deze week gaan wij met school naar London. Dinsadag bezoeken we dan de London Dungeon. Is deze eng of valt het wel mee? Aangezien ik al gehoord heb van anderen. Alvast bedankt.
    Heb dit anno 2003 en 2004 gedaan als leraar, met 16-jarigen (4e middelbaar). Ik vond het minder eng en minder persoonlijk dan de Dungeons in Berlijn (2015) en Hamburg (2016), die ik in gezinsverband bezocht. Of Londen Dungeon ondertussen ook wat enger is weet ik niet. Mogelijk ligt dit ook aan je gezelschap.

    Maar de Londense Dungeon ligt vlakbij andere Merlin-attracties zoals Eye, iets van Shrek en Sealife. Wellicht kan je een combi-ticket kopen en betreft het een relatief kindvriendelijke kerker. Een gelijkaardige combinatie - maar nog niet door mij bezocht - heb je in Blackpool. Ik lees "We recommend that the minimum age for a child to enjoy The Blackpool Tower Dungeon is 8 years, however many children under this age visit and have a great time" terwijl de minimumleeftijd in de Duitse Dungeons 10 jaar is.

    Ik vond London Dungeon enerzijds grappig: Anne Robinson als heks, al kende niemand van mijn leerlingen / collega's deze feekserige presentatrice van The Weakest Link. Anderzijds was het bezoek best informatief over de brand van 1666 en de moorden in de 2e helft van de 19e eeuw. Dit zette me ertoe aan om de Ripper-film 'From Hell' - starring Johnny Depp - te bekijken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •