X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik denk dat kortingen beter zijn voor een bedrijf. Marketingboeken nomen dit “het J.C. Penney’s Effect” (voor games maar legt het goed uit https://www.youtube.com/watch?v=QxfkWZPAUg4)

    Korting krijgen voelt gewoon goed als je binnen kan voor 5 euro korting ga je dat rapper doen dan als de tiket prijs 5 euro lager is. Mooi voorbeeld voor deze tijd: solden.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik denk dat kortingen beter zijn voor een bedrijf. Marketingboeken nomen dit “het J.C. Penney’s Effect” (voor games maar legt het goed uit https://www.youtube.com/watch?v=QxfkWZPAUg4)

    Korting krijgen voelt gewoon goed als je binnen kan voor 5 euro korting ga je dat rapper doen dan als de tiket prijs 5 euro lager is. Mooi voorbeeld voor deze tijd: solden.
    Ik ben het niet met je eens, ik volg eerder in de gedachtengang dat als je steeds kortingen blijft geven, niemand ooit nog de prijs gaat willen betalen dat iets eigenlijk waard is. Ik ben dan ook blij dat Walibi niet met kortingen rondstrooit...

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik ben het niet met je eens, ik volg eerder in de gedachtengang dat als je steeds kortingen blijft geven, niemand ooit nog de prijs gaat willen betalen dat iets eigenlijk waard is. Ik ben dan ook blij dat Walibi niet met kortingen rondstrooit...
    Je kan het mijns inziens eigenlijk het beste vergelijken met een auto ...
    Een auto kost X. Maar de prijs van een auto staat X+5000€. Dus veel mensen denken ineens dat ze ne goeie prijs krijgen, want ze krijgen 4750€ korting en nog een bon van 250€ voor 't eerste onderhoud!
    Terwijl dat het echt gewoon pure onzin is ... Mensen worden blijkbaar graag bedot, want ze trappen er 'en mas' in .

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Je kan het mijns inziens eigenlijk het beste vergelijken met een auto ...
    Een auto kost X. Maar de prijs van een auto staat X+5000€. Dus veel mensen denken ineens dat ze ne goeie prijs krijgen, want ze krijgen 4750€ korting en nog een bon van 250€ voor 't eerste onderhoud!
    Terwijl dat het echt gewoon pure onzin is ... Mensen worden blijkbaar graag bedot, want ze trappen er 'en mas' in .
    Zo krijg je het effect dat winkeliers prijstags gaan overplakken met een hogere prijs om dan een grotere korting te kunnen geven die ongelofelijk straf klinkt. Over tijd nog in de een winkel gestaan dat iets 25 euro koste. Ze hadden er een prijs over geplakt van 35 euro en er onmiddellijk een korting van 15 euro op gegeven...

    Iemand die klaagde kreeg te horen dat 25 euro de prijs van vorig seizoen was, en dat er uiteindelijk toch een korting was, dus je eigenlijk geen reden van klagen had.

    Maar hoeveel zouden ze meer verkocht hebben door deze truc?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •