X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    tevens heeft phantasialand gister tegen mij gezegd: Het heeft enkel en alleen te maken met het feit dat we de bezoekers van Fantissima een waardige entree wilden geven. De schuifpoort paste nou niet bij hetgeen dat we uit willen stralen. dus ze zeggen dat het niet met een scheiding te maken heeft ( als dit natuurlijk geloofwaardig is )
    In je haakjes op het einde beantwoord je eigenlijk de vraag al:niet geloofwaardig. Medewerkers zijn onwetend. Het park gaat geen informatie naar buiten brengen. As usual.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    over 3/4/5 jaar zal deze attractie inderdaad wel weg gaan. maar dat is logisch. dan is de temple inmiddels ook al weer 35 maar ik verwacht niet dat het al volgend jaar is. De muziek kan inderdaad een herinnering zijn maar het valt me gewoon op dat de temple dit jaar veel en veel meer aandacht krijgt als voorgaande jaren.
    Dat het nog niet voor meteen is, dat kan natuurlijk ook. We zullen moeten afwachten maar speculeren is leuk, anders waren we hier niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Fantasy zal nooit een volwaardig gebied worden door wakobato. En stel je voor ze breken de temple af. waarom is de achterkant van wuzu town nog geverfd dit jaar. wat gaat er met wurmling express gebeuren. Ik denk gewoon zolang fantissima in dit gebouw zit er geen sloop zal komen van de 2 attracties. en dat duurt dus nog wel even vanwege de nieuwe ingang van fantissima. die maak je niet voor 1 seizoen.
    Dat vind ik ook wat kort door de bocht. Ik zou zelfs liever hebben dat in de toekomst Wakobato gewoon terug verdwijnt. Niets dan miserie met deze attractie, of beter gezegd met de buren.

    Ik hoop dat ze de toestemming krijgen om uit te breiden op de plaats van het labyrint en dat men de andere zijde van de vijver gewoon afsluit (aan de kant van de huizen). Met andere woorden, dat het park enkel aan de zijde van Wuze Town & Temple uitbreidt en mogelijks een verdere uitbreiding aan de andere zijde van de Berggeiststraße. Dat ze de vijver gewoon niet meer gebruiken. Ik weet over de uitbreidingsrestricties, maar stel dat het ooit overwogen wordt dat men mag uitbreiden, dan kan Wakobato naar de nieuwe vijver in het nieuwe gebied aan de andere zijde van de Berggeiststraße.

    Hoe dan ook, Temple is aan het einde van zijn leven (of toch binnen het modern wordende Phantasialand met high standard attractions. Binnen dit en enkele jaren wordt die sowieso onder handen genomen.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 28-09-18 om 18:47.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •