X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Gezellige discussie, hier!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Zoals ik eerder aanhaalde en waar - behalve de fanatieke nieuweling op het forum - bijna niemand mee rekening houdt: het onderhoud aan de beesten kost ontzettend veel, dat zijn kosten die Walibi, BJL en zelfs Efteling niet hebben.
    Klopt. Maar de dieren genereren ook inkomsten die de bovengenoemde parken niet hebben Want laten we eerlijk zijn: zonder de dieren had BWP volgens mij maar de helft van z'n bezoekers. Althans, zo zie ik het toch.

    Verder juich ik de komst van een nieuwe achtbaan zeker toe. Een nieuwe, leuke achtbaan zou BWP voor mij als pretparkfan eindelijk op de kaart kunnen zetten. Al blijf ik ook vinden dat, gezien de locatie, een woodie toch zoveel beter had geweest... Volgens mij is dat trouwens ook iets wat niet enkel pretparkfans vinden hoor. Noem eens één park met een woodie waar dat niet één van de populairste attracties is? Als ik met niet-pretparkfans in PHL kom, hoor ik vaak de opmerking dat 'een houten achtbaan hier toch wel ontbreekt'. Iets wat ik zelfs als echte woodiefan niet echt mis in een park als PHL. Maar in BWP: daar zou het echt passen!

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Klopt. Maar de dieren genereren ook inkomsten die de bovengenoemde parken niet hebben Want laten we eerlijk zijn: zonder de dieren had BWP volgens mij maar de helft van z'n bezoekers. Althans, zo zie ik het toch.
    De dieren zullen ongetwijfeld voor extra bezoekers zorgen, maar niet het hele jaar door. De dieren doen niet aan een winterstop (of toch de meeste niet ), dus moeten wel het hele jaar door verzorgd worden en eten krijgen. Dat is een 'probleem' dat verholpen wordt met het waterpark, waar men wel het hele jaar door inkomsten van heeft.

    Ontopic (ik heb blijkbaar mijn reactie nog niet laten weten ) :
    Ik ben enthousiast! Had ik liever een woodie gezien omdat ik vind dat die bij Bellewaerde past? Ja, maar dat sluit niet uit dat ik wel erg blij ben met de family coaster. Hopelijk komt er toch redelijk wat pit in, ik denk hierbij aan Pégase Express, waardoor het qua thrill niveau iets tussen Huracan en Boomerang in komt.

    Ik ben er overigens ook vrij zeker van dat CdA een masterplan klaarliggen heeft voor Bellewaerde. Ik hoop dat daarin zowel nieuwe attracties als grondige renovaties staan, want laten we eerlijk zijn, Bellewaerde ligt er niet top bij. Ik geef ze echter nog het voordeel van de twijfel en denk wel dat ze stilaan de goede kant opgaan. Van mij mag als volgende project heel dat cowboydorp platgegooid worden en een nieuwe log flume, kinderachtbaan en/of woodie komen. De rapid river zou ik een grondige renovatie geven. Dan zijn de ergste pijnpunten toch al weggewerkt.
    Laatst gewijzigd door Nathan G; 19-02-19 om 12:24.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Als ik met niet-pretparkfans in PHL kom, hoor ik vaak de opmerking dat 'een houten achtbaan hier toch wel ontbreekt'.
    Ironisch genoeg hoor ik dan weer vaak dat Colorado Adventure ook wel "Die Houten" genoemd wordt. (frustrerend genoeg, want ook ik zou liever een echte woodie zien).

    Dat er nu geen woodie komt wil niet zeggen dat dit voor de toekomst uitgesloten is. Juist zo'n familiebaan kan laten zien dat achtbanen wel echt werken en volk trekken. Dat kan ook voor het bestuur van BWP een signaal zijn om daar ook in de toekomst in te investeren.

    Overigens denk ik dat dit best een slechte tijd zou zijn om een woodie aan te kondigeren. Die van Plopsa zit bij veel mensen nog vers in het geheugen en je zult dan toch altijd (redelijk veel) volk krijgen dat gaat zeggen dat ze Plopsa na-apen, ondanks dat de banen wellicht niet eens te vergelijken zijn.

    Nu eerst iets totaal anders doen kan werken. Een coaster zoals deze kan - mits goed aangepakt - makkelijk als uniek worden ervaren (ondanks dat deze wellicht vergelijkbaar wordt met Pegase Express) als het verhaal en de theming klopt.

    Nu weet ik dat ik van BWP niet heel veel mag verwachten, maar toch zou een baan zoals Firechaser Express geweldig zijn voor dat park.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •