X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Hupsa, de eerste volledige testrit van Fury heeft plaatsgevonden! Wel jammer dat hij zijn laatste spike nagenoeg niet neemt. Misschien wordt dit nog bijgesteld ofzo...?

    Laatst gewijzigd door yelle8; 13-06-19 om 18:00.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Hupsa, de eerste volledige testrit van Fury heeft plaatsgevonden! Wel jammer dat hij zijn laatste spike nagenoeg niet neemt. Misschien wordt dit nog bijgesteld ofzo...?
    Ze zijn nog bezig met de snelheid te optimaliseren dus ik hoop dat hij nog wat hoger gaat op de spikes.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Het enige spijtige vind ik dat er geen bochten in de lay-out zitten (valt me nu pas op eigenlijk) Voor mij hadden, nu met het zien van deze POV video, een paar bochten deze baan toch echt nog interessanter gemaakt. Hopelijk is dat ik real-life geen issue meer

    De muziek vind ik goed, al begrijp ik wel die geluiden van het paard niet op het einde (het hoeftrappelen, het hinniken) Anderzijds is het wel een toffe verwijzing naar Bobbejaan en de historie van BJL natuurlijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •