X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 113

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hé wat jammer om te horen... bovenstaand verhaal toont precies aan dat het negatieve beeld dat ik van het park heb niet per se bijgesteld hoeft te worden.

    Als ik eens op de site van het park ga kijken zie ik ook nergens een waarschuwing van de gesloten attracties, wat toch érg slordig is. Als je beide (en enige) topattracties dicht zijn, moet je als park gewoon het lef hebben het volk (bijna al) zijn geld terug te geven.
    De waarschuwing voor gesloten attracties hangt aan de ingang.

  2. #2

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    De waarschuwing voor gesloten attracties hangt aan de ingang.
    Mja, daar heb je niet veel aan als je speciaal naar het park bent gereden, zeker als het een eind rijden is.

  3. #3

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Mja, daar heb je niet veel aan als je speciaal naar het park bent gereden, zeker als het een eind rijden is.

    Uiteraard, het is dan al te laat.

  4. #4

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Mja, daar heb je niet veel aan als je speciaal naar het park bent gereden, zeker als het een eind rijden is.
    In zo’n geval zullen ze vast wel kunnen inschatten hoe lang een dergelijk probleem nog zal aanslepen, dus zou een waarschuwing op website en/of Facebook zeker mogen, maar dan gaat de melkkoe schade lijden natuurlijk ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #5

    Re: [Holiday Park] 2018

    Juist de website terug bekeken... Ze hebben de gesloten attracties er toch (net?) opgezet!

    Gezien dit volgens mij niet de eerste seizoenstart is waar er problemen zijn met de attracties, zou een eerdere opening op een vrijdag, in de plaats van een zaterdag, dit probleem misschien verminderen. Dan is er minder volk, kunnen de attracties voor de massa een dagje runnen en kan het personeel zich ook wennen. Thorpe Park heeft bijvoorbeeld opzettelijk een seizoenstart op een vrijdag voor die redenen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  6. #6

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ik hoop dat ze niet dezelfde tekening van bergen kiezen als degene die ze in Kownaty binnen hebben gehangen. Want die is echt zo onrealistisch...

  7. #7

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik hoop dat ze niet dezelfde tekening van bergen kiezen als degene die ze in Kownaty binnen hebben gehangen. Want die is echt zo onrealistisch...
    Je kan op je beiden oren slapen: Plopsa kopieert zelden tot nooi.... ah wacht...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •