X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 50

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat is gewoon weer het zoveelste haat-artikel van Pooopings om een park dat ze niet leuk vinden af te kunnen zeiken. Werkelijk op alle andere plaatsen hoor ik alleen maar dat de baan in de laatste paar jaar toch wel écht verbeterd is dankzij de retracking. Maakt dat de baan goed? Nou, niet persé natuurlijk. Maar het is ook niet heel moeilijk om een pijnlijkere baan te vinden. Al zul je daarvoor wellicht iets verder moeten reizen.
    Lol, trek het je zo niet aan. Op mij heeft dat een averechts effect. Hoe meer haat-artikels als deze, hoe nieuwsgieriger ik word en hoe liever ik ernaartoe wil. Maar als ze beginnen verheerlijken (ik ga maar zelf een parknaam noemen: Efteling), dan krijg ik er op den duur zo'n afkeer van dat ik gewoon geen zin meer heb om het park te bezoeken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Vorig jaar Bandit voor de eerste keer gedaan, toen vond ik hem inderdaad vrij pijnlijk dit jaar Bandit voor de tweede keer gedaan en ik vond hem verrassend goed. Zo goed zelfs dat ik er later die dag nog een tweede keer ben ingestapt (vrijwillig!). Pas toen viel het op dat die baan qua lay-out nog helemaal niet zo slecht is.
    Allez, hij is écht beter geworden? Op een kapotte bureaustoel van een helling af sjezen is levensgevaarlijk dus een achtbaan die die ervaring nabootst (zodat je het dus veilig kan doen) spreekt mij toch wel aan!

  2. #2

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Lol, trek het je zo niet aan. Op mij heeft dat een averechts effect. Hoe meer haat-artikels als deze, hoe nieuwsgieriger ik word en hoe liever ik ernaartoe wil. Maar als ze beginnen verheerlijken (ik ga maar zelf een parknaam noemen: Efteling), dan krijg ik er op den duur zo'n afkeer van dat ik gewoon geen zin meer heb om het park te bezoeken.
    Toch iemand die mijn vreemde verhouding met de Efteling begrijpt, DANK U!

    Ik deed Bandit ongeveer exact een jaar geleden en MAN wat was ik blij toen het voorbij was. Wijzelf hadden wel pijn, maar ik denk 2 rijen achter ons kwam een vrouw wenend en haar rug ondersteunend de trein uit gekropen. Dat was voor ons dan ook iets van: we hebben de credit, nu nooit meer ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Toch iemand die mijn vreemde verhouding met de Efteling begrijpt, DANK U!
    Dat heb ik dan weer met EP.

    Maar mijn oorspronkelijke reactie was meer op Pooopings gericht dan dat het iets met enig park te maken heeft. Vooral zo een artikel als dit is in geen enkel opzicht nieuws of belangrijk, dus juist daarom zou je er geen aandacht aan moeten besteden. Hoe meer aandacht je ze geeft (en dat kunnen ze zien door hoe vaak het artikel bezocht is, of via de interacties via Social Media) hoe meer je er om vraagt om nog meer van die brol te produceren.

    Je zou dus kunnen zeggen dat ik met Pooopings heb, wat jij met de Efteling hebt

  4. #4

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dat was voor ons dan ook iets van: we hebben de credit, nu nooit meer ...
    Ik ruik wederom poll-potentieel. "Welke coaster heb je ooit éénmalig gedaan uit nieuwsgierigheid / tegen beter weten in / uit groepsdruk / credtit-greed en achteraf gedacht: nooit meer"?

    @ Rickie: Behalve bij de jongste generatie woodies (Troy en later) raad ik je aan in geval van een 6-pers.-kar, steeds in de middelste rij te zitten. Balder e.a. zijn natuurlijk geen rammelbakken maar het zou je ritcomfort wel kunnen verhogen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •