X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 148

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Ik vind alles er ook goed uitzien. Om de één of andere manier heb ik wel niet het gevoel van: "ik wil meteen naar de Efteling". Wanneer ik de darkride deze zomer bezoek, ok, maar als dat volgend jaar is, ga ik me daar niet druk maken.

    Een fenomeen dat ik overigens ook heb bij andere, meer kwalitatieve parken (lees Plopsa, Efteling, EP, PHL). Wat ze neerzetten gaat kwaliteitsvol zijn, dus waarom zou je je haasten, terwijl er de eerste maanden toch lange rijen ontstaan?

    Bij BJL of Bellewaerde ligt dat wat anders. Die parken hebben bv. eindelijk na lange tijd nog eens iets nieuws neergezet, en dan wil je dat zo snel mogelijk gaan testen, om te kijken of het park zich positief herpakt heeft.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik vind alles er ook goed uitzien. Om de één of andere manier heb ik wel niet het gevoel van: "ik wil meteen naar de Efteling". Wanneer ik de darkride deze zomer bezoek, ok, maar als dat volgend jaar is, ga ik me daar niet druk maken.

    Een fenomeen dat ik overigens ook heb bij andere, meer kwalitatieve parken (lees Plopsa, Efteling, EP, PHL). Wat ze neerzetten gaat kwaliteitsvol zijn, dus waarom zou je je haasten, terwijl er de eerste maanden toch lange rijen ontstaan?

    Bij BJL of Bellewaerde ligt dat wat anders. Die parken hebben bv. eindelijk na lange tijd nog eens iets nieuws neergezet, en dan wil je dat zo snel mogelijk gaan testen, om te kijken of het park zich positief herpakt heeft.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eerder andersom heb

    On topic: Alweer een schitterende preview, ziet er echt prachtig uit. Mij hebben ze alvast al warm gekregen om hem deze zomer te gaan uittesten.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Een fenomeen dat ik overigens ook heb bij andere, meer kwalitatieve parken (lees Plopsa, Efteling, EP, PHL). Wat ze neerzetten gaat kwaliteitsvol zijn, dus waarom zou je je haasten, terwijl er de eerste maanden toch lange rijen ontstaan?
    Met dit deel van je stelling ben ik het meer dan eens. Ik mijd altijd parken rond de tijd dat ze hun nieuwe attractie openen. Zo heb ik weer helemaal niet begrepen hoe in WDW mensen 2u in de rij konden gaan staan op de openingsdag van Pandora. Ga later en het zal toch een heel stuk aangenamer zijn. Ik heb nooit de nood om zo snel mogelijk in een nieuwe attractie te kunnen zitten. Ik prefereer toch een aangename dag over een drukke primeurdag.

    Dat gezegd zijnde, lijkt deze animatronic toch een stuk beter dan onze Gustaaf Hoogmoed. Zeer benieuwd naar het eindresultaat!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •