Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk Berichten
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal achter de eerste twee (houten) achtbanen.
Ken je dit ook?
Een woodie laten bouwen voor deze ocharme 4x op een jaar open te doen, er zit vast wel meer achter?
Behalve de vier feestdagen dat het park open is, is er ook een Community Fair van vier opeenvolgende dagen. Of dat publiekelijk is of alleen voor buurtbewoners, vind ik niet meteen. Voor de rest kan je het park ook afhuren trouwens, maar dan moet je (zover ik kan afleiden van de site) met minstens vijfhonderd personen in je groep zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
Leuk topic, Ignace! Al is de kans vrij groot dat ik nooit één van deze credits zal binnenhalen. Enige mogelijke kanshebber zou die in Nieuw-Zeeland misschien zijn, want daar wil ik ooit echt wel komen. De kans dat ik dat park dan zou bezoeken lijkt me dan weer eerder klein.
De kans dat jij in de Choco Express gaat lijkt eenmaal het park binnen, lijkt me kleiner dan de kans dat je het park überhaupt bezoekt . Maar ook als ik geen credithunter was zou ik dit parkje niet overslagen als ik in de buurt was: het aanbod valt nog wel mee (ze hebben ook een Intamin Freefall BTW) en dat hele 'verste pretpark ter wereld'-gebeuren staat mooi op ieder coaster-CV.