X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Weerwolf RMC'en, retracken of...?

Stemmers
28. Je mag niet op deze poll stemmen
  • RMC I-box Track behandeling zoals Robin Hood

    6 21,43%
  • Retracken met hout door GCI of RMC (of ander)

    14 50,00%
  • Niets veranderen, gewoon orgineel!

    6 21,43%
  • Platbranden en een nieuwe/betere houten achtbaan

    2 7,14%
  • Andere (eigen) optie

    0 0%
Resultaten 1 tot 20 van de 24

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Weerwolf RMC'en of retracken?

    Het is inderdaad al weer een half jaar geleden dat we onszelf die vraag gesteld hebben.

    Ik vind weerwolf een fijne woodie, door er een hybryde inversiemodel van te maken verhoog je de instapdrempel voor die baan en beperk je het publiek ervoor. Ik had zelf weinig op met het RMC-exemplaar in Zweden, ik zou het dan ook jammer vinden om er een degelijke woodie voor op te offeren. Bij hopeloze exemplaren juich ik zo'n make-over uiteraard alleen maar toe.

  2. #2

    Re: Weerwolf RMC'en of retracken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het is inderdaad al weer een half jaar geleden dat we onszelf die vraag gesteld hebben.

    Ik vind weerwolf een fijne woodie, door er een hybryde inversiemodel van te maken verhoog je de instapdrempel voor die baan en beperk je het publiek ervoor. Ik had zelf weinig op met het RMC-exemplaar in Zweden, ik zou het dan ook jammer vinden om er een degelijke woodie voor op te offeren. Bij hopeloze exemplaren juich ik zo'n make-over uiteraard alleen maar toe.
    Woeps! Mijn fout! Excuses daarvoor trouwens . Dju, had beter moeten weten .

    BTW:Wat ik net besef. In 2019 is Weerwolf de enige houten achtbaan over met de oude Vekomatreinen er op. Gek.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •