X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Mmmmmm... een stationsgebouw met twee verdiepingen...
    Mogelijks zoek ik het wat ver, maar dit vergroot voor mij de kans dat we een B&M hyper krijgen. Dit daar alle B&M hypers bij mijn weten hun vertrek maken op een tweede verdieping (correct me if I'm wrong).
    Zou wel eens goed kunnen kloppen, maar wil niet meteen zeggen dat de achtbaan hier ook zal vertrekken op de tweede verdieping. Het kan ook zijn dat de bovenste ruimte bestaat uit wachtrij, zoals bvb bij Pulsar
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik hoop wel dat ze bij Weerwolf en Vampire niet voor het Six Flags New Orleans thema anno september 2005 gaan. Al zouden beide banen dan wel direct in het thema passen.

    Cobra mogen ze voor mijn part direct afbreken. Voor de baan er stond was daar echt een gezellig plein. Als ze die baan toch behouden, lijkt me logisch, dan liefst nog met een indoor station zodat je terug een gezellig plein kan maken, als ze de wachtrij ook verleggen naar de kant van aqualibi en dan achter de optakelspike. Zo kan het gebied 'in' de baan vrij toegankelijk worden, wat volgens mij wel tof zou zijn
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 17-05-18 om 17:18.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •