X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 22

Onderwerp: Pretparken op TV

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Pretparken op TV

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Onlangs was Familie (dacht ik) ook in Walibi, en er was een heel gedoe rond omdat het niet zou mogen met de reclameregels en dergelijke... Hopelijk voor Thuis niet hetzelfde lot.
    Lol, hoe ben jij tot onder in dit topic gescrolld om een reactie te plaatsen zonder daarbij het krantenartikel van Earlyspencer op te merken dat hierover gaat?

    Ik vind het wel opmerkelijk dat men voor Thuis effectief daar gaan filmen is. Ik had gedacht dat ze die personages gewoon niet zouden laten zien terwijl ze weg waren, zoals wel vaker gebeurt.

  2. #2

    Re: Pretparken op TV

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Lol, hoe ben jij tot onder in dit topic gescrolld om een reactie te plaatsen zonder daarbij het krantenartikel van Earlyspencer op te merken dat hierover gaat?

    Ik vind het wel opmerkelijk dat men voor Thuis effectief daar gaan filmen is. Ik had gedacht dat ze die personages gewoon niet zouden laten zien terwijl ze weg waren, zoals wel vaker gebeurt.
    Ik ben zoooooooooooooo blij dat ze het wel gedaan hebben! Nancy bij Walt Disney Paris! Het zou een groot gemis zijn als we dit niet zouden mogen zien, want hoe ze haar voorbereid had op de hele reis?!

    Wat betreft de commotie van Familie, ik dacht dat er veel MKT-praat tussenzat, terwijl bij Thuis gaat het echt om het verhaal, waar Nancy & Didi op huwelijksreis zijn. Buiten de shoot met Mickey & Minnie hebben we voorlopig nog niet veel echte MKT gezien...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •