X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Niet akkoord dat een park dat zich richt op families geen attracties zou kunnen bouwen voor 'sensatiezoekers'.
    Dat wou ik niet zo expliciet zeggen en daar geef ik je gelijk in. Maar het 'probleem' of het 'unieke' in Bellewaerde zit hem vooral bij de dieren. Ik zou daar ook graag iets meer sensatiegerichts willen hoor; maar in hoeverre is het verzoenbaar met de dieren die er wonen? We zien het nu al aan de apen die moeten verhuizen en de roofvogels die elders anders dagelijks hun vleugels gaan moeten uitslaan … Ik ken geen ander park dat daar zo rekening mee moet/wil houden als Bellewaerde. Dus vergelijken met Plopsaland, Bobbejaanland, Efteling, Toverland, … die allemaal geen dierenparken zijn, is (naar mijn mening) appels met peren vergelijken.
    Ik hoop dat naast de extra familycoaster er in Bellewaerde ook eindelijk wat opfrissing komt van de theming van de bestaande attracties, een opwaardering van Boomerang (zoals we mochten zien met Cobra bij Walibi) en eens iets anders dan de keverbaan die nu toch echt wel helemaal zn tijd heeft gehad.
    Laatst gewijzigd door Polletje; 24-09-19 om 17:27.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •