X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Heel heel ergens heb ik wel weer hoop op mijn datum btw. (31 mei), of op de datum van Nathan. (Eigenlijk ben ik stiekem jaloers op de datum van Nathan nu haha)

    Als je redeneert dat een baan in enkele maanden kan gebouwd worden... (Zie maar Toverland, en hopelijk BBJ ook); die op deze periode een pak minder ver stonden als Phantasialand nu staat. Mja, het kan wel echt nog denk ik.

    Downside van mijn redenering, het gaat over een prototype. (Die wel al voldoende getest is bij Vekoma zelf, upside. )

    Ben benieuwd wat we te zien krijgen wanneer het park weer open gaat.

    Who knows.
    Laat me je even uit de droom halen die ik tot 2 maanden geleden ook nog had.
    31 mei 2019? Vergeet dat al maar.

    29 juni 2019? Vergeet je niet even dat het hotel nog niet eens overeind staat...

    Als alles in een zeer hoge stroomversnelling terecht komt, zie ik 30 juli 2019 als vroegste datum misschien heel nipt haalbaar, maar het blijft eerder surrealistisch als je ziet hoe de site er bij ligt.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 19-02-19 om 18:47.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •