X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Moderator warning: Ik herhaal voor de allerlaatste keer dat er op een respectvolle manier moet gediscussieerd worden. Ik raad nieuwe leden aan om eerst de forumregels te lezen vooraleer aan het posten te gaan. Er hoeven niet onnodig drukletters of tien tekens achter elkaar gezet te worden, dit geeft een arrogante toon weer. De eerste persoon die zich hier niet kan houden aan een respectvolle discussie zal meteen gesanctioneerd worden.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Moderator warning: Ik herhaal voor de allerlaatste keer dat er op een respectvolle manier moet gediscussieerd worden. Ik raad nieuwe leden aan om eerst de forumregels te lezen vooraleer aan het posten te gaan. Er hoeven niet onnodig drukletters of tien tekens achter elkaar gezet te worden, dit geeft een arrogante toon weer. De eerste persoon die zich hier niet kan houden aan een respectvolle discussie zal meteen gesanctioneerd worden.
    Wel vreemd: in de eerste post verdedigt u Etwien, en nu bent u tegen Boomieboy, terwijl Etwien in een post naar mij ook drukletters gebruikt, maar daar gaat u niet op in. Ik heb een licht vermoeden dat, wat anderen ook als argumenten zullen gebruiken, u steevast (subtiel) de kant van Etwien kiest ...

  3. #3

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    niet mee inzitten. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat er iemand eens durft opkomen voor ons

  4. #4

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boomieboy Bekijk Berichten
    Ik ga eerlijk zijn. al lang zit ik hier te lezen hoe iedereen over de pretparken schrijft.( heb sinds vandaag een account)
    van A Tot Z en iedere dag zeg ik hetzelfde: is het respect dan zo ver te zoeken de dag van vandaag....

    Ik snap Lalalaland want Lalaland verdedigt niet alleen Bellewaerde maar ook het personeel.... NIET ALLEEN van Bellewaerde. Maar van alle parken.

    Misschien moet iedereen er eens bij stil staan hoe de mensen die daar dag in dag uit werken om alles klaar te krijgen, hoe mensen daar aan de attracties staan van smorgens om alles op te poetsen zodat jullie allemaal een leuke dag zouden beleven die mensen zijn er dan nog te de laatste seconde. enige wat jullie allemaal doen is een park afbreken op wat decoratie na. Dit doet pijn weten dat het park meer dan 75 ha groot is. Niet alleen wat jullie zien vraagt onderhoud... ER is zoveel meer dat jullie niet zien..... Ik ga eerlijk zijn . IK ben blij dat lalaland zo eens uitvliegt. tis niet alleen tegen etwien. er zijn er nog.
    Als er opmerkingen zijn tegenover het park, dan is dat 99,9% van de keren niet bedoeld naar de werknemers. Dit is meer opmerkingen naar het park in het algemeen, eventueel naar het parkmanagement. Want, en dan spreek ik voor iedereen hier denk ik, iedereen weet dat je maar kan roeien met de riemen die je hebt/krijgt/moet zoeken.

    Dus als er kritiek komt dat het park er niet uit ziet zoals het er kan uitzien (en origineel ook opgevat was), dan is dat vooral kritiek op het feit dat er geen geld is vrijgemaakt voor onderhoud, niet dat de mensen van het park het niet onderhouden (of niet willen)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boomieboy Bekijk Berichten
    Respect moet komen van 2 kanten komen maar eerlijk, respecteer dan ook het park zoals het is en wees blij met de investeringen die komen. Wees blij dat ze willen investeren, wees blij dat het niet de klassieke dingen zijn waar ze meekomen. wees blij met wat je krijgt.


    Groetjes van een kerel die zijn Hart al jaren in de pretparkwereld steekt om iedereen te doen glimlachen
    Ook hier denk ik dat ik voor iedereen op dit forum spreek, het respect voor elke medewerker van een park is immens. Het is door die mensen dat wij betoverd zijn door een (pret)park, dat we fan zijn, dat we hier op dit forum onze meningen delen. Maar dat levert ons ook wel een kritische blik op, een blik die (quasi altijd) positief is ingesteld. En soms komt kritiek (ook al is die eigenlijk positief bedoeld) hard aan, zeker als je als werknemer hart, bloed en zweet geeft voor je job. Maar hou er dan ook rekening mee dat dit zeker niet persoonlijk is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Wel vreemd: in de eerste post verdedigt u Etwien, en nu bent u tegen Boomieboy, terwijl Etwien in een post naar mij ook drukletters gebruikt, maar daar gaat u niet op in. Ik heb een licht vermoeden dat, wat anderen ook als argumenten zullen gebruiken, u steevast (subtiel) de kant van Etwien kiest ...
    Het is niet omdat een post verwijderd wordt, dat er een kant in een discussie gekozen wordt. Onze moderators doen dit enkel omdat sommige posts (of delen ervan) geen toegevoegde waarde hebben. Daarnaast is een waarschuwing sowieso voor iedereen, dus mocht ik nu onnodig hoofdletters typen of meerdere leestekens achter elkaar, dan gaan de moderators me daarover aanspreken. Logisch, niemand heeft hier op dit forum een streepje voor, gelukkig maar.

    Wat er wel is, sommige mensen hebben (door de jaren heen) 'krediet' hebben opgebouwd bij andere forumleden én je weet ook ongeveer hoe iemand zal reageren. Dat hebben nieuwe forumleden (nog) niet, en dan is het soms heel moeilijk inschatten waar je een grens kan/moet/mag trekken in het modereren.

  5. #5

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik snap het maar toch is er zeer weinig respect naar de werknemers toe en dan kan je wel zeggen het park ligt er belabberd. Daarmee vallen jullie de bazen niet mee aan maar het personeel. En geloof me dat komt hart aan.

    ik weet niet of je hebt vernomen van in Disney is maar een voorbeeld maar gebeurd ook bij ons in België. dat een werknemer in elkaar is geslagen omdat een bezoeker zijn kind te klein is. Dat een mens zijn geld terug vroeg omdat crush gesloten was voor onderhoud. Dit gebeurd dagelijks. Wat ik het ergste vin is dat velen Iets afkraken die er nog niet. Geef maar een vb : dit gaat hier om de nieuwe achtbaan waar nog veel geheimen over zijn en dan zijn er mensen die over park bezig zijn en dit afkraken ( maar het gaat niet om de achtbaan hmm) dan ben ik blij met Lalaland en andere die dan durven zeggen van owla owla en die aan de noodrem willen trekken. Hier kan je dan op deze Forum de haters eruithalen die idd een mening hebben maar niet over het onderwerp de nieuwe achtbaan die nog altijd niet officieel is voorgesteld . snap u mijn punt. snapt u hoe de medewerkers hun voelen. anders mag je gerust eens prive sturen dan geef ik u een telefoon nummer door en dan kan je eens een artikel schrijven om te delen.

  6. #6

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Wel vreemd: in de eerste post verdedigt u Etwien, en nu bent u tegen Boomieboy, terwijl Etwien in een post naar mij ook drukletters gebruikt, maar daar gaat u niet op in. Ik heb een licht vermoeden dat, wat anderen ook als argumenten zullen gebruiken, u steevast (subtiel) de kant van Etwien kiest ...
    Ik ga hier voor de tweede en laatste keer op in. Er werd en wordt voor niemand een kant gekozen, de interventies zijn niet op één persoon gericht maar op elk forumlid, er is dan ook nooit een naam genoemd. Nogmaals: iedereen mening is hier welkom en een mening is nog altijd geen feit, licht daarom niet al te hard aan iemand anders mening als die jou niet aanstaat. Wil je erover discussiëren, discussieer erover maar wel op een deftige manier. Dat geldt voor élk forumlid. Als je desondanks ontevreden bent over mijn optreden als moderator, kan je nog steeds terecht bij mij persoonlijk via een privébericht of bij de hoofdverantwoordelijke van het forum via forum@pretparken.be.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 20-02-19 om 21:54.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •