Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Ze investeren massa's geld in nieuwe attracties en themagebieden, en vooral: ze doen hun best onderscheidend te blijven. Dat is toch alles wat je kan wensen voor een regionaal park als Walibi? Ze zitten niet met de onafhankelijkheid en beperkingen van PHL, of de bezoekersaantallen van EP, of de locatie van Parc Asterix... Het is Walibi. Als je een 'familiepark als Phantasialand' wil, ga je toch gewoon beter naar... Phantasialand? als ouders van kinderen meewillen in de achtbaan kunnen ze dat ook in Walibi doen trouwens.
Ik zat er eerlijkgezegd een beetje op te wachten...maar dit is de reactie die ik dacht die zou komen.
Een beetje jammer dat het oude forum niet meer bestaat maar ik kreeg destijds eenzelfde reactie van staat het u niet aan blijft dan in uw favo park, in mijn geval ging dit over Plopsaland.

Ik geef Zilli en borisvdd ook voor een deel gelijk. De plannen zijn gemaakt, zijn voorgesteld, maar iedereen weet toch hoe dat gaat met investeringsgroepen?
Wat als de bezoekersaantallen zakken? Of Cda opeens beslist van ja..we doen het toch maar niet, of zelfs beslist van we verkopen de hele handel??? We spreken hier over 6 jaar, iets waar een echte investeringsgroep zich niet eens mee bezighoud, die werken jaar op jaar.
Eerst zien en dan geloven is ook mijn moto.

Zilli sprak in één zinnetje zijn hoop uit dat het geen shuttle-systeem zou worden als er wat nieuws komt...is dat nu zo erg dat je daar met vier moet gaan opspringen en verwijten gaan strooien?? Ondanks de plannen van Walibi had ik deze gedachte ook in mijn achterhoofd, krijg ik dan nu ook zowat mijn nek vol???

Hoe jullie mij nu bekijken interesseert me geen bal, maar mijn mening blijft dat sommigen onder jullie dringend een liposuctie kunnen gebruiken rond de nekstreek. Een forum dient om te converseren, niet je eigen mening op te dringen.