X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Dat gebouw naast de inkom ... Zouden ze dan toch nog opteren voor een Madhouse? Iets die in toverthema zo voor de hand liggend is? Anders is het wat klein voor een darkride ofzo ...

  2. #2

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dat gebouw naast de inkom ... Zouden ze dan toch nog opteren voor een Madhouse? Iets die in toverthema zo voor de hand liggend is? Anders is het wat klein voor een darkride ofzo ...
    Een madhouse heeft zijn ingang/uitgang aan verschillende kanten. De deur links komt uit op een gebied achter de schermen. Het rechtse stuk van het gebouw lijkt me gewoon een winkeltje en de rest kantoren. Verder is het naar mijn mening het hele gebouw ook te groot voor een madhouse.

    Ik zie bij Booster Bike ook nog een gebouw staan met een slinger pad ervoor. Dan kan dan misschien wel doorgaan voor een madhouse. Al is dat dan weer aan de kleine kant.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  3. #3

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Een madhouse heeft zijn ingang/uitgang aan verschillende kanten. De deur links komt uit op een gebied achter de schermen. Het rechtse stuk van het gebouw lijkt me gewoon een winkeltje en de rest kantoren. Verder is het naar mijn mening het hele gebouw ook te groot voor een madhouse.

    Ik zie bij Booster Bike ook nog een gebouw staan met een slinger pad ervoor. Dan kan dan misschien wel doorgaan voor een madhouse. Al is dat dan weer aan de kleine kant.
    Er is geen enkele reden waarom een mad House de in en uitgang aan twee verschillende kanten van het gebouw zou moeten hebben. Het is logisch, maar geen noodzakelijkheid.

    Al denk ik ook niet dat Toverland een madhouse krijgt, die dingen zijn uit de mode.

  4. #4

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Een madhouse heeft zijn ingang/uitgang aan verschillende kanten. De deur links komt uit op een gebied achter de schermen. Het rechtse stuk van het gebouw lijkt me gewoon een winkeltje en de rest kantoren. Verder is het naar mijn mening het hele gebouw ook te groot voor een madhouse.
    Oorspronkelijk was de ingang van Houdini in Bellewaerde de grote voordeur, en gelijk diende die ook als uitgang. Dit was echter met treden naar omhoog/omlaag en was niet zo roelstoelvriendelijk, en toen is de in en uitgang naar links en rechts verplaatst.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •